استخدام پلیس کرمان در مقاطع درجه داری و افسری 

رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان کرمان از استخدام نیروی مرد در مقاطع درجه داری و افسری از بین دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس خبر داد. 

رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان کرمان از استخدام نیروی مرد در مقاطع درجه داری و افسری از بین دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “حسین حسینی”در این خصوص گفت: پلیس کرمان طی سال جاری از بین دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم تمامی رشته های تحصیلی در مقطع درجه داری و از بین دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد چند رشته دانشگاهی در مقطع افسری نیرو استخدام می کند.

وی رشته های تحصیلی مورد نظر برای جذب نیرو در مقطع افسری را رایانه در گرایش های سخت افزار و نرم افزار،شیمی محض و کاربردی، زیست شناسی در گرایش های”ژنتیک، سلولی و ملکولی و میکروبیولوژی”، فیزیک محض و کاربردی، مکانیک، عمران، الکترونیک و مخابرات، تعمیر و نگهداری هواپیما، مهندسی هوا و فضا، مهندسی اویونیک هواپیما، برق و الکترونیک، هوانوردی و خلبانی پهباد ذکر و بیان کرد: حداقل سن متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ۲۲ سال و کارشناسی ارشد ۲۴ سال است که ۲ سال به حداقل سن متقاضیانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده باشند اضاف می شود.

رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان کرمان تصریح کرد: مهلت تعین شده برای متقاضیان مقطع افسری تا ۲۵ مرداد ماه خواهد بود اما ثبت نام متقاضیان مقطع درجه داری طی چند مرحله تا پایان سال استمرار دارد که متقاضیان می توانند همه روزه به هسته گزینش پلیس استان واقع در ابتدای خیابان معلم کرمان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های ۰۳۴۲۱۸۲۴۱۲۱-۰۳۴۲۱۸۲۴۲۰۴ و در ساعات غیر اداری با شماره ۰۳۴۲۱۸۲۴۱۳۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/