تنها راه نجات توسعه زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج‌فارس است

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان تنها راه نجات کشاورزی و اقتصاد شهرستان‌های زرند و کوهبنان را انتقال آب خلیج‌فارس از خط اول به این منطقه دانست.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان تنها راه نجات کشاورزی و اقتصاد شهرستان‌های زرند و کوهبنان را انتقال آب خلیج‌فارس از خط اول به این منطقه دانست.

به گزارش صدای‌زرند به نقل از خبرگزاری فارس، عفت شریعتی‌ ضمن تبریک عید ولایت و امامت اظهار کرد: وقت آن رسیده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به حوزه انتخابیه اینجانب داشته باشند و مردم درد کشیده شهرستان‌های زرند و کوهبنان را دریابند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی این روزها با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند که همت بلند نمایندگان را می‌طلبد تا ضمن همکاری با دولت منتخب و فراهم‌کردن بستر لازم در راستای کاهش فشارهای موجود گام بردارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در دوران استقرار نظامی مقدس جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگیبا  کشور، حمایت همه‌جانبه از انقلاب، خاموش کردن فتنه‌ها و…نقش مهمی ایفا کردند؛ به گونه‌ای که همواره ولایت‌مداری و حضور به‌موقع در صحنه و بصیرت خود را به اثبات رسانده‌اند.

 شریعتی‌کوهبنانی تاکید کرد: مردم این دو خطه همواره نگاهشان به منویات و فرمایشات حکیمانه و خرمندانه  مقام معظم رهبری است و در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری حضوری گسترده و فعال داشتند، که این مهم عزت و اقتدار ایران اسلامی و خفت و خواری دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی را در برداشت.

نماینده مردم زرند و کوهبنان بیان داشت: در حالی که دو شهرستان زرند و کوهبنان بزرگترین ذخایر زغال‌سنگ را دارند و اکثر مردم این دو شهرستان در اعماق درونی زمین سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهند، اما باز هم از کمبودها و محرومیت رنج می‌برند.

وی تصریح کرد: به‌دلیل کاهش نزولات جوی و گرم‌شدن ناگهانی هوا کشاورزی زرند و کوهبنان در آستانه نابودی است و اگر همین روند ادامه داشته باشد کشاورزان این دو منطقه با مشکلات جبران‌ناپذیری مواجه خواهند شد.

 نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: تنها راه نجات کشاورزی و اقتصاد شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج‌فارس از خط اول به این منطقه است.

وی یادآور شد: پیگیری جهت انتقال آب به حوزه انتخابیه با جدیت ادامه دارد و دیدارهای حضوری، مکاتبه و تماس تلفنی با وزرای صمت، نیرو و استاندار کرمان صورت گرفته تا این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.

شریعتی‌کوهبنانی بیان داشت: با پیگیری‌های مجدانه وزرای صمت و نیرو موافقت خود را با انتقال آب از خط اول خلیج‌فارس به زرند و کوهبنان اعلام کردند که امیدواریم با عنایت ویژه استاندار دیار کریمان هرچه زودتر شاهد آغاز عملیات انتقال آب به شهرستان‌های شمالی استان کرمان باشیم

انتهای پیام/