بسکتبالیست باتجربه زرندی سرمربی تیم مس کرمان شد

باشگاه مس کرمان با محمدرضا اسلامی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال این باشگاه در رقابت‌های فصل پیش رو لیگ برتر کشور، قرارداد بست.

باشگاه مس کرمان با محمدرضا اسلامی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال این باشگاه در رقابت‌های فصل پیش رو لیگ برتر کشور، قرارداد بست.

محمدرضا اسلامی در گفتگو با صدای زرند با بیان اینکه تمایل نداشتم به جای آقای کسایی‌پور که از مربیان بسیار خوب استان هستند به این تیم وارد شوم، افزود: تمام تلاش خود را بر این خواهم گذاشت که موجب ایجاد مسیری با رویکرد جمعی در تیم شوم تا بتوانم موجب درخشش هرچه بیشتر ورزش بسکتبال استان شویم و بازیکنان خوبی را به بسکتبال کشور معرفی نماییم.

وی بیان داشت: قصد دارم در یک دوره سه ساله بتوانم در زمینه‌های استعدادیابی و تقویت بسکتبال استان تلاش کنم و با نگاهی که مدیرعامل شرکت مس و معاون ورزش این شرکت دارند، امید دارم بتوانم از همه استعدادهای استان برای این هدف استفاده نمایم و با ورود بازیکنانی از سایر استان‌ها نیز می‌توانیم به اهداف تعیین شده این شرکت در زمینه ورزش دست پیدا کنیم.

Eslami Szsd6742803 112

این بسکتبالیست باتجربه که اصالتاً اهل شهرستان زرند می‌باشد و سابقه درخشانی در حیطه بسکتبال در رده‌های مختلف دارد از حضور افرادی با استعدادی در شهرستان زرند نیز گفت و تمرکز اصلی خود را به استفاده از استعدادهای هیات‌های بسکتبال شهرستان‌های استان اعلام کرد.

محمدرضا اسلامی تاکنون تجربیات متعددی در رده‌های باشگاهی در سطح کشور و جهان داشته، همچنین ۱۲ سال سابقه بازی در رده‌های مختلف تیم ملی را در کارنامه دارد و بعد از ورود به مرحله مربیگری با کسب عنوان بالاترین درجه مربیگری بسکتبال در جهان، مربی تیم‌هایی در سطح باشگاهی نظیر البدر، نیروی زمینی ارتش و شیمیدر را برعهده داشت و در حال حاضر نیز به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ۲۰۲۲ انتخاب شده است.

برای این ورزشکار زرندی که افتخاری بزرگ برای شهرستان زرند می‌باشد آرزوی بهترین‌ها را داریم و امید داریم بتوانیم با ورود محمدرضا اسلامی در تیم مس کرمان شاهد درخشش این تیم باشیم.

 

انتهای پیام/