امام جمعه زرند:

اگر قرار است مشکلات را دادستانی حل کند، پس چرا دیگر مسئولین زرند حقوق می‌گیرند!؟

امام جمعه در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به مشکلات شهروندان گفتند:مدیران و مسئولین در شهرستان مشکلات حیطه‌ی کاری خود را حل کنند و نگذارند تا مشکلات امثال شکستگی لوله یا پر کردن یک گودال یا تاکسی رانی و مشکلات اصناف به عهده ی دستگاه قضا و دادستانی واگذار شود.

امام جمعه زرند در خطبه این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به مشکلات شهروندان گفت: مدیران و مسئولین در شهرستان مشکلات حیطه‌ی کاری خود را حل کنند و نگذارند تا مشکلات امثال شکستگی لوله یا پر کردن یک گودال یا تاکسیرانی و مشکلات اصناف به عهده‌ی دستگاه قضا و دادستانی واگذر شود.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی با حق دادن به دغدغه‌ مردم در این چند ماه، با خطاب قرار دادن مدیران شهرستان، بیان کرد: همه باید در هر مسئولیتی که قرار می‌گیرند با تمام توان گره گشای مشکلات مردم باشند و اگر قرار بود تمام مشکلات در شهرستان را دستگاه قضا و دادستان محترم پیگیر باشند، پس اینهمه مدیر و مسئول برای انجام چه وظیفه‌ای حقوق دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به روز عرفه و عید قربان بیان داشت: عرفه روز اعتراف به گناهان و عید قربان روز قربانی کردن هوس‌های نفسانی و شیطانی، شاهراه خداشناسی هستند و هدف از خلقت انسان معرفت به خداوند است.

ابراهیمی با تبریک روز تأسیس شورای نگهبان با دستور امام (ره) عرضه داشت: نبض اسلامیت قانون، شورای نگهبان است و پذیرش نظر شورای نگهبان در حقیقت عین قانون مداری است.

ابراهیمی با ابراز نگرانی از شیوع بیماری کرونای هندی در کشور بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا (دلتا هندی) همه کسانی که مشمول واکسیناسیون در شهرستان می‌شود حتماً اقدام به دریافت واکسن کنند تا خطرات احتمالی کمتر بخش بهداشت را درگیر کند و کل شهرستان واکسیناسیون شود.

انتهای پیام/