در کمیته برنامه ریزی زرند تصویب شد/

تخصیصص۳۰میلیارد تومان به آب شرب شهرستان

در کمیته برنامه ریزی شهرستان زرند مبلغ اعتبارات شهرستان ۱۰۷میلیارد تومان تصویب شد که نسبت به سال گذشته۲/۵برابر افزایش داشته است

در کمیته برنامه ریزی شهرستان زرند مبلغ اعتبارات شهرستان ۱۰۷میلیارد تومان تصویب شد که نسبت به سال گذشته۲/۵برابر افزایش داشته است

به گزارش صدای‌زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند؛ از جمله مصوبات این کمیته که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در فرمانداری زرند برگزار شد،اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت توسعه آبرسانی شهری و روستایی می‌باشد.

فرماندار زرند با بیان اینکه ادارات زرند نسبت به پیگیری جذب اعتبارات سال ۹۹ در فرصت کم باقیمانده اقدام کنند، یادآور شد: همچنین دستگاه های احرایی نسبت به پیگیری جذب و تخصیص حداکثری اعتبارات خود در سال جاری و پیگیری برای مبادله موافقت نامه های اعتبارات ۱۴۰۰ اهتمام ویژه داشته باشند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان هشدار داد، که دستگاه هایی که در سال گذشته نسبت به جذب اعتبارات خود تنبلی و سستی کرده اند در سال‌جاری اعتبار به آنها اختصاص داده نخواهد شد.

علی صادق‌زاده اظهارداشت: بیشترین اعتبارات سال‌جاری در حوزه توسعه آب شرب شهری و روستایی به مبلغ۳۰میلیارد تومان،می باشد.

نماینده عالی دولت ادامه داد: توسعه، آسفالت، بهسازی و ایمن سازی راه های روستایی شهرستان زرند با تخصیص۲۵میلیارد تومان و راه های اصلی برون شهری زرند با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان، بیشترین اعتبارات تخصیص یافته در سال‌جاری بعد از آب شهری و روستایی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه کمیته برنامه ریزی شهرستان زرند در سال‌جاری به موضوع توسعه کیفیت و بهسازی فضای مبلمان شهری با اختصاص بیش از ۱۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های شهرستان زرند میباشد، گفت: شهرداری‌ها نسبت به جذب اعتبارات دولتی خود اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

فرماندار زرند یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰ طرح مختلف عمرانی و زیرساختی در سطح شهرستان در دست اقدام است که بطور متوسط با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و در این راستا در توزیع اعتبارات اولویت با پروژه های نیمه تمام و در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه ها روند توسعه و عمران شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

ایشان افزود: تا پایان سال‌جاری بالای۵۰ درصد از پروژه های نیمه تمام شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه پیش بینی میشود اعتبارات سال‌جاری شهرستان زرند بطور متوسط بالای ۷۰درصد تخصیص خواهند داشت.

همچنین در این جلسه دکتر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان این مطلب که باید نگاه و همت مدیران شهرستان به دریا معطوف باشد نه به قطره، ادامه داد: مدیران باید بدنبال پیگیری جذب و تخصیص اعتبارات فرا استانی و شهرستانی باشند و همت خود را جهت تخصیص اعتبارات ملی بکار ببندند.

در ادامه جلسه مسئولین یاد شده از برخی پروژه های عمرانی و زیرساختی در دست اقدام شهرستان از جمله کمربندی غربی و شرقی زرند، توسعه معابر شهری یزدانشهر، باند دوم زرند_سیریز_بافق و پارک مسافر زرند بازدید کردند.

انتهای پیام/