محمدرضا‌مهدلو عنوان کرد/

پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری می باشد 

طی آئینی با حضور امام جمعه،رئیس دادگستری، فرماندار، شهردار و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان واعضای شورای شهر زرند مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری افتتاح و به بهره برداری رسید.

طی آئینی با حضور امام جمعه،رئیس دادگستری، فرماندار، شهردار و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان واعضای شورای شهر زرند مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای زرند و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند؛ شهردار زرند به مقوله ورزش به عنوان یک فعالیت فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: توجه به سلامت و اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهم‌ترین اولویت های شهرداری می باشد و در این راه توسعه فضاهای ورزشی می تواند کمک شایانی به این امر نماید.

مهدلو سلامتی جامعه و شهروندان وهمچنین کاهش آسیبهای اجتماعی را گرو اهمیت دادن به ورزش دانست و افزود:هرچه در زمینه ورزش  هزینه شود و سرانه‌های ورزشی افزایش یابد کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

شهردار زرند با اعلام اینکه شهرداری گام به گام در راستای توسعه ورزش در حال قدم برداشتن می باشد و در اولین اقدام بعد از راه اندازی این باشگاه اخذ مجوزهای لازم در دستور کارشهرداری قرار گرفته است، گفت: این نهاد با هدف ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی،اقدام به راه اندازی این مجموعه فرهنگی ورزشی نموده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی مدرسه فوتبال شهرداری و شناسایی افراد توانمند و نخبه در این زمینه و ایجاد تیمهای نونهالان،نوجوانان،جوانان و به زودی بزرگسالان از مهمترین اقدامات باشگاه شهرداری زرند از زمان تاسیس می باشد،گفت:یکی از مهمترین اقدامات باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری فعالیت رشته والیبال و فوتبال بانوان همزمان با رشته های ورزشی اقایان می‌باشد.

ایشان افزودند:راه اندازی این مجموعه ورزشی را در راستای بالا بردن توان جسمانی ورزشکاران،انجام تست های امادگی ،شناسایی مشکلات راستا قامتی ورزشکاران و … آماده سازی شده است.

شهردار زرند در پایان با بیان این مطلب که همه ما باید در ترویج روحیه نشاط و امید در بین آحاد جامعه تلاش کنیم و این امکان را برای بانوان و آقایان فراهم کنیم که به امر ورزش بپردازند  گفت: امیدواریم با وجود سیستم مدیریتی علمی و کارشناسانه خوبی که در این مجموعه در حال خدمت می باشند در آینده ای نزدیک شاهد معرفی نخبگان ورزشی شهرستان به استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/