با اجازه دادستان و گرفتن تعهد

تاکسی بیسیم پلمب شده در زرند، بازگشایی شد

بعد از اینکه یک واحد تاکسی بیسیم روز گذشته در زرند و به دستور دادستان این شهرستان پلمب شد، امروز و با گرفتن تعهد از مدیر این آژانس، این واحد بازگشایی شد.

بعد از اینکه یک واحد تاکسی بیسیم روز گذشته در زرند و به دستور دادستان این شهرستان پلمب شد، امروز و با گرفتن تعهد از مدیر این آژانس، این واحد بازگشایی شد.

به گزارش صدای زرند، اسماعیل بلوچ زاده دادستان زرند که پیش از این دلیل پلمب این واحد را تخلفات متعدد اعلام کرد بود، امروز در گفتگویی ضمن تایید خبر بازگشایی این واحد اظهارداشت: مدیر این آژانس، هم در پلیس اطلاعات و هم در دادستانی تعهد داده که ظرف مدت ۲۰ روز هر ۵ مورد تخلف را پیگیری و آن‌ها را مرتفع کند.

وی دستگاه قضا را در مقابل مردم و نظارت بر اماکن مسئول دانست و افزود: در صورت عدم انجام تعهد گرفته شده و رفع نشدن تخلفات، مجدد این واحد پلمب خواهد شد.

صبح امروز جمعی از مسئولین واحدهای تاکسیرانی در زرند نیز با ارسال پیامی به صدای زرند با تشکر از اقدام دادستان زرند برای برخورد با این واحد، فعالیت این واحد تاکسیرانی را با تخلفاتی همراه دانستند و بیان کردند: اینکه این واحد تاکسیرانی مجوز اینترنتی گرفته است و فعالیتش با تلفن است کاری خلاف قانون است.

آن‌ها در این پیام از کم رونق شدن واحدهای تحت مدیریت خود بعد از فعالیت‌های غیرقانونی این واحد گفتند و بیان داشتند: مدیر محترم این موسسه تاکنون به هیچ یک از اخطاریه‌ها و مصوبات دو جلسه شورای تامین و کمیته انضباطی حمل و نقل شهرستان در خصوص عقد قرارداد و یا فرستادن رانندگان جهت اخذ دفترچه تاکسیرانی و رعایت ضوابط، عمل ننموده و از قریب ۳۰۰ راننده هر ماه ۳۰۰ هزار تومان اخذ می‌نماید و عملاً موسسه خود را مشمول رعایت قانون نمی‌داند. با این فرد چگونه باید رفتار کرد؟

همچنین مدیر واحد مورد نظر نیز در تماسی با صدای زرند با اعلام خبر بازگشایی این واحد، از عموم مردم به ویژه مشترکین این واحد برای مشکل به وجود آمده در ارائه خدمات طی روز گذشته عذرخواهی کرد.

تاکسی بیسیم پلمب شده در زرند، بازگشایی شد1

انتهای پیام/