به دلیل تخلفات صنفی متعدد/

یک واحد “تاکسی بیسیم” در زرند پلمب شد

دادستان زرند از پلمب یک واحد تاکسی بیسیم به دلیل تخلفات متعدد در این شهر خبر و بیان داشت: این آژانس به دلیل تخلفات متعددِ مدیر و علیرغم تذکرات لازم و برگزاری جلسات متعدد و عدم توجه وی به مصوبات این جلسات، امروز پلمب شد.

دادستان زرند از پلمب یک واحد تاکسی بیسیم به دلیل تخلفات متعدد در این شهر خبر و بیان داشت: این آژانس به دلیل تخلفات متعددِ مدیر و علیرغم تذکرات لازم و برگزاری جلسات متعدد و عدم توجه وی به مصوبات این جلسات، امروز پلمب شد.

به گزارش صدای زرند، دکتر “اسماعیل بلوچ زاده” بیان داشت: مدیر این واحد خارج از قوانین و راههای قانونی فعالیت این آژانس را مدیریت می‌کرد و هر یک از آژانس‌ها اگر تخلفاتی داشته باشند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی از اعلام تذکرات مکرر طی یک سال گذشته به این آژانس گفت، و بیان کرد: مدیر این آژانس تاکید بر اشتغالزا بودن این واحد دارد و بنظر توقع دارد با هر تخلفی ما با وی همکاری کنیم، بنابراین باید گفت مقصر این ماجرا و بیکار شدن کارکنان این واحد، مدیر این آژانس است و اگر مدیر تعهد لازم را بدهد که تخلفات را حل می‌کند ما همین فردا دستور فک پلمب می‌دهیم و این دلیل نمی‌شود که یک آژانس تن به قانون ندهد و غیرقانونی کار کند و بعد بگوید که ما اشتغالزایی داریم!

به گزارش صدای زرند به نظر می‌رسد تخلفات این واحد معطوف به مسائل نظارتی می‌باشد و به دلیل عدم همکاری مدیر این واحد با نهادهای نظارتی نظیر شهرداری و اماکن، این تاکسی بیسیم اینترنتی پلمب شده است که در حال حاضر بیکاری بیش از ۲۰۰ نفر را باعث شده است.

مسئول این واحد تاکسی بیسیم که واحد تحت مدیریت خود را پیشرفته ترین در سطح استان و مطرح ترین در سطح کشور می‌داند در گفتگو با صدای زرند بیان داشت: من از این شرایط بریده ام! می‌گویند ما باید دفترچه تاکسیرانی بگیریم، اما طبق نامه‌ای که از تهران نشان دادستان داده‌ام “آژانس‌های اینترنتی مشمول قوانین تاکسیرانی نمی‌شوند”؛ اما انگار مسئولین مربوطه در زرند این موضوع را قبول ندارند و می‌گویند زرند ربطی به تهران ندارد!

وی دریافت دفترچه تاکسیرانی را برای رانندگان هزینه بر و بی فایده دانست و اظهارداشت: در آژانس ما ۲۸ نفر لیسانس، یک نفر فوق لیسانس و ۳۲ نفر خانم سرپرست کار می‌کنند و شش نفر از کارکنان این تاکسی بیسیم از بین جامعه معلولین هستند، اما کسی این شرایط را درک نمی‌کند.

امروز برخی از رانندگان این واحدِ تعطیل شده، برای حل مشکل در سطح شهر تجمع داشتند، که دادستان زرند مقصر این ماجرا را مدیر این آژانس می‌داند و بیان می‌کند: رانندگان بهتر است بجای این کارها برای حل مشکل خود از مدیر خود بخواهند که قوانین را رعایت کند و با تعهد نسبت به رفع مشکلات قانونی اقدام کند تا فک پلمب انجام شود.

پلمپ یک واحد تاکسی بی سیم

انتهای پیام/