آغاز واکسیناسیون جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد از فردا در کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فردا واکسیناسیون گروه دوم جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در کرمان آغاز می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فردا واکسیناسیون گروه دوم جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش صدای زرند، محمدرضا پورابراهیمی امروز در خصوص نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان مدیر بنیاد مسکن استان و معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان اظهار کرد: در این نشست ابتدا موضوع تامین واکسن برای جانبازان لیست دوم شامل جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد مورد بحث قرار گرفت.

نماینده کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه جانبازان بالای ۵۰ درصد بر اساس برنامه‌ریزی و فهرست اعلام شده از سوی ستاد کرونا واکسن دریافت کرده‌اند، گفت: اگر جانبازی واکسن دریافت نکرده باشد بر اساس همین رویکرد واکسن را دریافت خواهد کرد.

وی به نگرانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در زمینه شرایط جانبازان و خانواده آنها در شرایط شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و با پیگیری‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فردا واکسیناسیون گروه دوم جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در کرمان آغاز می‌شود و امیدواریم به‌تدریج با معرفی جانبازان و هماهنگی انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی این لیست تکمیل شود.

وی به کمبود آمبولانس مورد نیاز درمانگاه ایثارگران کرمان اشاره کرد و گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر آخر به کرمان متاسفانه پیگیری‌های لازم از سوی هلال احمر انجام نشد و مقرر شد هفته آینده در نشست مشترک با معاون اداری مالی وزارت بهداشت و درمان هماهنگی لازم در راستای تسریع واگذاری آمبولانس به این واحد درمانی انجام شود.

پورابراهیمی به واگذاری زمین از طریق بنیاد مسکن به جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های قبلی مقرر شد هفته آینده جمع‌بندی و مجوز لازم از طریق بنیاد مسکن با حضور مدیرکل بنیاد جانبازان و مسکن در کمیسیون اقتصادی نهایی شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس