به صورت ویدئو کنفرانس؛

شمارش معکوس برای افتتاح رسمی کارخانه فولاد زرند ایرانیان توسط رئیس جمهور

فرماندار زرند گفت: کارخانه ۱.۷ میلیون تنی فولاد زرند ایرانیان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فولادی پس از انقلاب، روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح و به بهره برداری کامل می‌رسد.

فرماندار زرند گفت: کارخانه ۱.۷ میلیون تنی فولاد زرند ایرانیان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فولادی پس از انقلاب، روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح و به بهره برداری کامل می‌رسد.

به گزارش صدای زرند، در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و در سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” با حمایت بانک پاسارگاد، طرح‌های شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با مجموع سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

این طرح‌ها شامل پروژه فولاد زرند به ظرفیت سالانه ۱.۷ میلیون تن شمش فولادی، کاتد مس شهر بابک به ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن به روش باکتریا تانک لیجینگ برای نخستین بار در دنیا، تجهیز ناوگان عملیات معدنی با ظرفیت ۱۰۰ میلیون تن در سال، مجتمع تولید آهک و دولومیت با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال، خنک‌سازی کک متالورژیِ به روش خشک با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال برای نخستین بار در کشور با مجموع ارزش سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

مجموع این طرح‌ها منجر به ایجاد ۴۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم توسط بخش خصوصی با بیش از ۱.۵ میلیون نفر سهامدار به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق بازار بورس و ترکیب توانمندی‌های فنی و مالی شده است که توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

مراسم افتتاحیه فولاد زرند به صورت زنده از شبکه خبر

“علی صادق زاده” فرماندار زرند در گفتگو با صدای زرند، با بیان اینکه کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد زرند ایرانیان پنج شنبه ۱۷ تیرماه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد، افزود: مراسم افتتاحیه با حضور دکتر زینی‌وند استاندار کرمان و جمعی بسیار محدود از مسئولین استانی و محلی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه کارخانه فولاد زرند به صورت زنده از شبکه سراسری خبر حدود ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ صبح پخش می‌شود.

به گزارش صدای زرند، مجتمع فولاد زرند ایرانیان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فولادی پس از انقلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان، زنجیره تولید فولاد از معدن خمرود و جلال آباد آغاز می‌شود، با تولید۴ میلیون تن کنسانتره، ۵.۲ میلیون تن گندله، ۱ میلیون و ۲۰۰هزار تن کک، پیش رفته و با بهره‌برداری از مجتمع فولادسازی، چرخه تولید ۱.۷ میلیون تنی فولاد کامل می‌شود.

شرکت فولاد زرند ایرانیان به عنوان بزرگترین زیرمجموعه هلدینگ میدکو با مأموریت تولید فولاد، متشکل از کارخانجات و پروژه‌های متعددی است که جمعاً زنجیره تولید فولاد از معدن تا محصول نهایی شمش به ظرفیت ۱.۷ میلیون تن را تشکیل می دهد.

این مجتمع آخرین حلقه از زنجیره تأمین فولاد در مجموعه فولاد زرند ایرانیان است.

انتهای پیام/