در پی دریافت گزارشات مردمی؛

تعدادی ارازل و اوباش از عوامل ایجاد نا‌امنی و شرارت در شهرستان زرند دستگیر شدند

در پی گزارشی مبنی بر وقوع شرارت و ایجاد ناامنی در شهرستان زرند، با دستور قاطع دادستان و اقدامات هوشمندانه نیروهای انتظامی امنیتی، تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

در پی گزارشی مبنی بر وقوع شرارت و ایجاد ناامنی در شهرستان زرند، با دستور قاطع دادستان و اقدامات هوشمندانه نیروهای انتظامی امنیتی، تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

دکتر “اسماعیل بلوچ زاده” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی و گزارش‌های مردمی پیرامون ایجاد مزاحمت، ناامنی و شرارت توسط تعدادی از اراذل و اوباش بلافاصله تمهیدات لازم جهت دستگیری این افراد اتخاذ شد و بحمدالله در کوتاهترین زمان ممکن تعدادی از این اراذل دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود: البته تعدادی هم متواری و طبق خبرهای موثق به خارج از شهرستان و حتی استان‌های همجوار فرار کرده اند که اقدامات لازم جهت دستگیری این افراد در حال انجام است و انشاءالله به زودی دستگیر و تحویل چنگال عدالت خواهند شد.

وی ادامه داد: هشدارهای لازم را قبلا داده بودیم و هدف ما این بوده که کسی جرمی مرتکب نشود، ولی در صورتی که جرم صورت پذیرد دیگر هیچ بخششی در کار نیست چرا که حفظ نظم عمومی و امنیت اجتماعی شهروندان نجیب همواره خط قرمز ما بوده و هست.

دکتر بلوچ‌زاده با هشدار به تمامی افرادی که به هر دلیلی باعث بر هم زدن نظم عمومی و خدشه دار کردن امنیت جانی و روانی شهروندان می شوند، افزود: آنان که مرتکب خطا و جرم شده اند تاوان بسیار سختی در انتظارشان است و معدود افرادی هم اگر قصد انجام هرگونه مزاحمت و شرارت داشته باشند به آنان مجددا هشدار میدهم دست از این اقدامات مجرمانه بردارند.

رئیس دادسرای عمومی و انقلاب زرند تصریح کرد: تمام شهروندان همکاران افتخاری دستگاه قضا و دیدبانان امنیت عمومی هستند و باید بدانند اگر یک بی نظمی و ناامنی ایجاد شود که از محل زندگی آنان حتی فاصله داشته باشد می تواند بازتاب های نامناسبی در زندگی فردی و اجتماعی تمام شهروندان داشته باشد لذا باید تمام شهرستان را خانه ی خود بدانند و در مواجه با هرنوع ناهنجاری با برداشتن فیلم و عکس و یادداشت کردن مشخصات وسائل نقلیه‌ی اراذل و ارسال به دادستانی باعث شناسایی سریع اراذل و اوباش شوند و یقین هم داشته باشند که این افراد به شدت مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/