نماینده مردم‌شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس:

۲۸ خرداد، رقم زننده بزرگ منتخب اصلح هستیم

شریعتی با بیان اینکه با شرکت در انتخابات رقم زننده بزرگ منتخب اصلح هستیم، گفت: رای اولی‌ها سلامت معنوی خود را با انتخاب اصلح به نمایش بگذارند.

شریعتی با بیان اینکه با شرکت در انتخابات رقم زننده بزرگ منتخب اصلح هستیم، گفت: رای اولی‌ها سلامت معنوی خود را با انتخاب اصلح به نمایش بگذارند.

به گزارش صدای زرند، همزمان با دهه کرامت جشن دختران آسمانی و رای اولی‌ها با حضور مسئولان و مردم در صحن مطهر امام زاده بی بی عصمت با رعایت مسائل بهداشتی با همکاری امور بانوان آموزش و پرورش، آستان قدس رضوی، حوزه بسیج خواهران کوثر و اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان برگزار شد.

عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم‌شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه کرامت گفت: همه‌ ما عملکرد خود را در زندگی دنیا و آخرت می‌بینیم؛ اگر مقام حضرت فاطمه معصومه (س) را به عنوان الگو می‌بینیم از برکت قرآن و عترت است.

اوبا بیان اینکه دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) شروع می‌شود، افزود: ایران اسلامی، عزت خود را از قرآن و عترت، خصوصا از وجود صاحب جود امام‌رضا (ع) می‌داند.

شریعتی کوهبنانی بیان داشت: حضرت معصومه (س)  دختر و خواهر امامت است و مشهد مقدس پیشانی معرفت است و قم مظهر، نمونه و‌ جایگاه علوم‌دینی و بیانگر عظمت علمی است که به واسطه عملکرد مومنانه و مخلصانه این بانوی مکرم اسلام گسترش یافت.

او تصریح کرد: دختران بدانند فاطمه معصومه( س) در آینه ولایت و امامت و در کنار حضرت زینب(س)  زندگی خود را سر و سامان داد.

 نماینده مردم‌ شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دختران مشعل دار سعادت هستند که بایستی در مسیر معرفت و‌ معنویت حضرت معصومه، حضرت زهرا و حضرت زینب (س) حرکت کنند، بیان کرد:  دختران زندگیشان در آیینه ولایت حضرت معصومه(س) تجلی پیدا می‌کند، بانوی فاضله و مکرمه‌ای که زندگیش سراسر درس معرفت و بصیرت است.

او با اشاره به اینکه در ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی هستیم، انقلاب ولایی که در جهان بی نظیر است و  در برنامه گام دوم مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  تحقق تمدن نوین جهان اسلام را بشارت دادند، تصریح کرد: امروز عزت و عظمت جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی، شهیدان، بسیجیان مخلص و سپاهیان است.

شریعتی کوهبنانی با بیان اینکه شاهد افول و‌ نابودی اسرائیل هستیم، افزود: ما میراث دار خون شهیدان هستیم که از ابتدا تا انتها بی نظیر هستند  و شهیدان رفتند و  مسیر را برای ما گذاشتند، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادتش جهان را زنده کرد  و عظمت و اقتدار ایران را در جهان به نمایش گذاشت.

او با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی طلایه دار تمدن اسلامی و امید مظلومان جهان است، تصریح کرد: دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند؛ اما ره به جایی نمی‌برند و امروز اقتدار ایران اسلامی جهان شمول است و با دست مایه شهیدان، مادران، همسران و فرزندان شهدا است که دشمنان‌رو به افول هستند.

او افزود: به برکت وجود ولایت و رهبری همچنین خون‌پاک شهیدان خصوصا سردار دل‌ها امروز ما ایران را سراسر از آسایس و آرامش می‌بینم؛ بنابراین باید برای تحقق حکومت عدالت گستر حضرت ولی عصر (عج) گام برداریم.

شریعتی کوهبنانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تمدن جدید و نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

او با بیان اینکه در ۲۸ خرداد با شرکت در انتخابات رقم زننده بزرگ منتخب اصلح هستیم، تاکید کرد:  رای اولی‌ها سلامت معنوی خود را با انتخاب اصلح به جامعه بشری به نمایش بگذارند.

این مراسم با سخنرانی، اجرای سرود، مولودی خوانی و اهدای جوایز همراه بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان