درخشش معلم زرندی در نخستین جشنواره کشوری “معلمان هنرمند”

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش ۸ معلم کرمانی در نخستین جشنواره کشوری “معلمان هنرمند” خبر داد که در بین آن‌ها نام معلم هنرمند زرندی، مصطفی عزیزاللهی، نیز وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش ۸ معلم کرمانی در نخستین جشنواره کشوری “معلمان هنرمند” خبر داد که در بین آن‌ها نام معلم هنرمند زرندی، مصطفی عزیزاللهی، نیز وجود دارد.

به گزارش صدای زرند به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب با بیان این که ۲۲ هزار و ۸۵ اثر از سوی معلمان هنرمند کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند ایران ارسال شده، گفت: از مجموع آثار دریافت شده این جشنواره، ۳ هزار و ۷۵۵ اثر ادبی، ۲۶۴ اثر نقد ادبی و هنری، ۲ هزار و ۸۵۶ اثر رسانه و فضای مجازی، ۵۵۰ اثر هنرهای آوایی، یک هزار و ۴۱۶ اثر فیلم و هنرهای نمایشی و ۱۳ هزار و ۵۱۴ اثر در گرایش هنرهای تجسمی بوده است.

او ادامه داد: در رشته هنرهای تجسمی نیز آثار “حمیده پیرمرادی” از آموزش و پرورش استثنایی در گرایش نقاشی، “مصطفی عزیزاللهی” از شهرستان زرند در گرایش خوشنویسی (شکسته) و شیما انصاری از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان در گرایش تذهیب به عنوان رتبه برتر و شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی اظهارداشت: در این جشنواره “هادی خدیو” معاون آموزشی هنرستان اصغر اسماعیلیان ناحیه ۲ کرمان در رشته فیلم و هنرهای نمایشی (گرایش مستند کوتاه) و “بهنام تاج الدینی” از شهرستان رابر در رشته رسانه و فضای مجازی (گرایش نرم افزار موبایل) حائز رتبه اول شدند و “مرجان ابراهیمی” از شهرستان کوهبنان در رشته نقد ادبی و هنری (گرایش نقد شعر) موفق به کسب رتبه سوم شد.

اسکندری نسب بیان داشت: همچنین “بهاره احمدی” کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در رشته ادبی (گرایش سرود و ترانه) و “اسماعیل پوررشیدی” از شهرستان رفسنجان در رشته ادبی (گرایش داستان بزرگسال) حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر شدند.

وی جریان سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرّک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلّمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان و شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

بر پایه این گزارش آیین اختتامیه “نخستین جشنواره معلمان هنرمند” شامگاه دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی-هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و سایر مسئولان و با حضور بیش از ۲۵۰۰ مخاطب مجازی (در شبکه دانش آموزی شاد) در جوار آرامگاه شیخ اجل سعدی، در شیراز برگزار شد.

IMG 20210603 102234 056

انتهای پیام/