فرماندار زرند در دیدار صمیمی با نمایندگان کارگری فولاد؛

همچنان گذشته بر حمایت جدی از احقاق حقوق کارگران پایبندم/ فولاد زرند ایرانیان نماد تحقق شعار سال در جهش تولید

فرماندار زرند در یدار صمیمی با جمعی از نمایندگان کارگری مجموعه فولاد زرند ایرانیان، گفت: همچنان گذشته بر حمایت جدی از احقاق حقوق کارگران شریف و زحمتکش شهرستان، پایبندم. به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در دیدار صمیمی نمایندگان کارگری مجموعه فولاد زرند ایرانیان با صادق زاده فرماندار شهرستان زرند، […]

فرماندار زرند در یدار صمیمی با جمعی از نمایندگان کارگری مجموعه فولاد زرند ایرانیان، گفت: همچنان گذشته بر حمایت جدی از احقاق حقوق کارگران شریف و زحمتکش شهرستان، پایبندم.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در دیدار صمیمی نمایندگان کارگری مجموعه فولاد زرند ایرانیان با صادق زاده فرماندار شهرستان زرند، آخرین مسائل، مشکلات و مطالبات کارگری این مجموعه بزرگ صنعتی و معدنی در زرند به بحث و گفت و گو گذاشته شد.

فرماندار زرند در این دیدار با اشاره به توسعه چشمگیر اخیر صنایع و معادن در سطح شهرستان و باطبع آن وجود جامعه بزرگ کارگری با بیش از ۱۱ هزار نفر شاغل در این مراکز، افزود: مجموعه فولاد زرند ایرانیان با بیش از ۷ هزار نفر اشتغالزایی، بزرگترین مجموعه کارگری شهرستان زرند شناخته میشود که لزوم توجه ویژه و بیش از پیش مسئولین به مسائل و مشکلات این عزیزان را میرساند.

وی تولید چدن مذاب و شمش اولیه فولاد در روزهای اخیر در کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد زرند ایرانیان را نماد همت، جهاد، صرف فعل خواستن توانستن است و همچنین نماد تحقق شعار سال در جهش تولید، معرفی و تصریح کرد: امسال نیز به حول و قوه الهی و با همت و از خود گذشتگی متخصصان داخلی و جوانان بومی زرندی در آینده نزدیک با بهره برداری رسمی از کارخانه فولاد، گامی بزرگ در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها برداشته خواهد شد.

صادق زاده بار دیگر با تاکید بر حمایت ویژه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار و دغدغه چند ساله مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت حمایت، رونق، جهش و پشتیبانی از تولید داخلی، اظهار داشت: در این بین بخش اعظمی از بار چرخه اقتصادی و تولیدی کشور بر دوش کارگران است و ما همچنان گذشته بر حمایت جدی از احقاق حقوق کارگران شریف و زحمتکش شهرستان، پایبندیم.

وی با اشاره به انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص ارتباط تغییر حقوق و مزایای کارگران در مجموعه فولاد زرند ایرانیان با فرمانداری، ضمن تکذیب شدید این موضوع، گفت: فرمانداری زرند همواره حمایت از واحدهای تولیدی، کارفرمایان، سرمایه گذاران و خصوصاً کارگران شریف و استمرار اشتغال و تولید را بعنوان خط قرمز برای خود معرفی کرده و به عنوان اصلی ترین حامی کارگران، هیچگاه تبعیض و نقص در پرداخت دستمزد و حق بیمه در بین کارگران را نخواهد پذیرفت.

فرماندار زرند ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تضییع حقوق کارگران عزیز با قدرت وارد عمل خواهیم شد که مصداق این مهم دستور مؤکد اخیر در جلسه شورای اداری شهرستان مبنی بر پرداخت مطالبات، تعهدات و حق و حقوق قانونی کارگران کارخانجات و معادن فولاد زرند ایرانیان در اسرع وقت بوده است.

وی همچنین به برگزاری انتخابات بزرگ ۲۸ خردادماه نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام درصدد ایجاد دسیسه‌های شیطانی و خراب‌کارانه برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی ایران هستند، لذا مسئولین و جامعه کارگری باید هوشیارتر از همیشه با همدلی، همزبانی، تعامل و همکاری بیش از پیش در این برهه حساس بدور از هرگونه اختلافات در فضای دوستانه و گفت و گو، برای اعتلای نظام مقدس تلاش مضاعفی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در پایان خواستار استمرار برگزاری اینگونه جلسات صمیمی با برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت با حضور نمایندگان جامعه بزرگ کارگری در شهرستان شد.

در ادامه این جلسه نمایندگان کارگری مجموعه بزرگ کارخانجات و معادن فولاد زرند ایرانیان، ضمن تقدیر و تشکر از همدلی، همراهی و حمایت های همیشگی فرماندار زرند و دیگر مسئولین شهرستانی از کارگران، به ارائه مسائل و مشکلات کارگری در حوزه صنعت فولادسازی پرداختند.

وی از فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین شهرستان خواستار شفاف سازی در پرداخت حقوق و مزایا و همچنین وضعیت استخدامی و بومی گزینی در مجموعه فولاد زرند ایرانیان شدند که از سوی فرماندار و رئیس شورای تامین زرند در این خصوص قول پیگیری جدی داده شد.

انتهای پیام/