حوزه‌های امتحانی زرند، آماده حضور دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از آماده بودن حوزه‌های امتحانی شهرستان زرند، برای برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از آماده بودن حوزه‌های امتحانی شهرستان زرند، برای برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” در حاشیه نشست اعضای شورای معاونان با مدیرکل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: حوزه‌های امتحانی شهرستان زرند، برای برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم آماده است.

وی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی افزود: ما دستورالعمل‌های بهداشتی را برای مدیران حوزه‌های اجرای امتحانات ارسال کرده‌ایم و جلسات توجیهی را برای همکاران مجری امتحانات حضوری در سطح شهرستان برگزار کرده‌ایم.

کاظمی افزود: تمامی حوزه‌ها به مواد و دستگاه‌های ضدعفونی مجهزند و صندلی‌ها با فاصله‌گذاری ۲ متری از یکدیگر قرار دارد. همچنین تعدادی ماسک هم در هر حوزه پیش‌بینی شده که اگر دانش‌آموزی موقع ورود به حوزه امتحانی ماسک نداشته باشد در اختیار او قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش زرند خاطرنشان کرد: ما با همکاری مرکز بهداشت حوزه‌ها را رصد می‌کنیم و از خانواده‌ها می‌خواهم به ما اعتماد کنند و به دانش‌آموزان عزیز هم توصیه می‌کنم قبل و بعد از برگزاری هر امتحان در حوزه‌ها تجمع نکنند تا ان‌شالله امتحانات حضوری امسال با کمترین چالش برگزار شود.

وی در پایان بیان داشت: امسال به خاطر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی پایه دوازدهم را به ۱۴ حوزه در شهرستان افزایش دادیم که این تعداد در سالهای قبل ۱۰ حوزه امتحانی در سطح شهرستان بود.

 

انتهای پیام/روابط عمومی آموزش و پرورش