فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۳۵۳ کیلو حشیش در زرند و دستگیری ۵ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۳۵۳ کیلو گرم حشیش و دستگیری ۵ متهم در عملیات پلیس زرند خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۳۵۳ کیلو گرم حشیش و دستگیری ۵ متهم در عملیات پلیس زرند خبر داد.

سردار “عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان زرند با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به مرکز کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با رصد مستمر تحرکات قاچاقچیان مسیر تردد آنان را در این شهرستان شناسایی و با تشکیل ۲ تیم عملیاتی محور زرند – یزد را تحت کنترل خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان داشت: ماموران پس از مشاهده خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند متعلق به قاچاقچیان، طی عملیاتی منسجم همزمان آنان را در یک نقطه معلوم متوقف و در بازرسی از خودروی سمند ۳۵۳ کیلو حشیش کشف و در این رابطه ۵ قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

سردار ناظری در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با توان اطلاعاتی خود قاچاقچیان مواد مخدر را در جای جای استان پهناور کرمان ناکام خواهد گذاشت و مردم عزیز نیز می توانند از طریق شماره ۱۱۰ در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/