هواشناسی کرمان اعلام کرد

تداوم بارش‌ها در استان تا اواسط هفتۀ آینده / احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی / از توقف در حاشیۀ رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنید

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از تداوم بارش‌ها در استان تا اواسط هفته‌ی آینده خبر داد و گفت که در مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از تداوم بارش‌ها در استان تا اواسط هفته‌ی آینده خبر داد و گفت که در مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی در استان از مردم خواست از رفتن به ارتفاعات و توقف در حاشیه‌ی رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

به گزارش صدای زرند، حمیده حبیبی ۱۶ اردیبهشت‌ماه با اشاره به این‌که هم‌اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، بیان کرد: «در ساعات بعدازظهر به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود».

وی ادامه داد: «امروز افزایش ابر، وزش تند باد‌ و بارش‌های رگباری باران در اکثر مناطق استان کرمان پدیده‌ی غالب جوی است».

حبیبی افزود: «در مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست».

وی با بیان این‌که بارش‌ها تا اواسط هفته‌ی آینده در استان وجود دارد، اظهار کرد: «احتمال بالا آمدن رودخانه‌های فصلی وجود دارد؛ بنابراین به مردم توصیه می‌شود از رفتن به ارتفاعات و توقف در حاشیه‌ی رودخانه‌های فصلی خودداری کنند».

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: «در حالی که مردم منوجان، طی ۲۴ ساعت گذشته با ۳۵ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته‌اند، لاله‌زار با دمای سه درجه‌ی سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه‌ی استان کرمان به ثبت رسیده است».

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه‌ی سانتیگراد اعلام کرد و گفت: «امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۶ درجه‌ی سانتیگراد می‌رسد».

انتهای پیام/

منبع : فردای کرمان