توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

جزئیات برنامه‌های روز قدس در کرمان اعلام شد / راهپیمایی مردمی و خودرویی برگزار نمی‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این‌که به دلیل شیوع کرونا یکسری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به مناسبت روز قدس در فضای رسانه‌ای و مجازی برگزار می‌شود گفت: «امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی مردمی و خودرویی روز قدس در کرمان برگزار نمی‌شود».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این‌که به دلیل شیوع کرونا یکسری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به مناسبت روز قدس در فضای رسانه‌ای و مجازی برگزار می‌شود گفت: «امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی مردمی و خودرویی روز قدس در کرمان برگزار نمی‌شود».

به گزارش صدای زرند، حسین انجم‌شعاع با اشاره به این‌که امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا راهپیمایی روز قدس را با حضور مردم نداریم، اظهار کرد: «راهپیمایی خودرویی نیز برگزار نمی‌شود».

وی با اشاره به این‌که ساعت ۱۱ روز جمعه مقام معظم رهبری برنامه‌ی سخنرانی ویژه‌ی روز قدس دارند، گفت: «این سخنرانی از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش می‌شود».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این‌که امام راحل بر زنده نگهداشتن روز قدس تاکید فراوان داشتند، افزود: «با توجه به اهمیت این روز و برای این‌که روز قدس به دلیل شیوع کرونا کمرنگ برگزار نشود یکسری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در فضای رسانه‌ای و مجازی در استان کرمان برگزار می‌شود».

وی به تزئین و فضاسازی ویژه‌ی خیابان فلسطین و بلوار قدس اشاره کرد و گفت: «راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی و توزیع تراکت و پرچم فلسطین در این غرفه‌ها از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است».

انجم‌شعاع با اشاره به برگزاری دومین جشنواره‌ی «قدس میراث ماندگار» در استان کرمان، یادآور شد: «سال گذشته نخستین دوره‌ی این جشنواره برگزار شد که دومین دوره‌ی این جشنواره از ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا روز قدس ادامه دارد».

وی با بیان این‌که این جشنواره در سه رشته‌ی مسابقه‌ی پرسش مقاومت، کتابخوانی و لب‌زنی برگزار می‌شود گفت: «علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی kerman.ccoip.ir مراجعه کنند».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه‌ی نمادین آیین پرچم، افزود: «این برنامه ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در بلوار قدس، پارک مطهری برگزار شده و در این برنامه‌ی نمادین، پرچم اسرائیل به آتش کشیده شده و پرچم فلسطین برافراشته می‌شود».

وی از برگزاری همایش نقش سردار سلیمانی در مقاومت فلسطین در جوار مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان خبر داد و افزود: «اتحادیه‌ی انجمن‌های دانش‌آموزی استان کرمان نیز برای روز قدس، کاروان سرود و نمایش را در سطح شهر کرمان برنامه‌ریزی کرده است».

انجم‌شعاع به برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی با موضوع «ما رو چه به دعوای فلسطین و اسرائیل» اشاره کرد و افزود: «این کرسی‌های آزاد‌اندیشی در بخش دختران و پسران در سراسر استان با محوریت دانش‌آموزان در قالب‌های مجازی و حضوری با توجه به رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد».

وی با بیان این‌که روز شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزاری یک وبینار را در دانشگاه‌های استان با حضور‌ ویدئوکنفرانس مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داریم، گفت: «راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی را نیز در این روز داریم».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: «شهرستان‌هایی که برنامه‌ی نماز جمعه دارند در محل نماز جمعه این مناطق، ویژه برنامه‌ی روز قدس برگزار می‌شود».

انتهای پیام/

منبع : فردای کرمان