فرماندار زرند خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث عمارت «ایرانی منش» زرند

فرماندار زرند از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه گردشگری در حال احداث عمارت بزرگ «ایرانی منش» در روستای اسماعیل آباد زرند خبر داد.

فرماندار زرند از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه گردشگری در حال احداث عمارت بزرگ «ایرانی منش» در روستای اسماعیل آباد زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار زرند در حاشیه بازدید از محل پروژه گردشگری عمارت بزرگ ایرانی‌منش در روستای اسماعیل آباد زرند، با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال‌جاری این مجموعه به بهره برداری کامل برسد، اظهار داشت: پروژه ی خانه ی بزرگ “ایرانی منش” از زیباترین و ممتاز ترین خانه های اصیل ایرانی اسلامی که یک اثر شاخص در استان کرمان است و دستگاه‌های اجرایی شهرستان زرند برای رفع موانع این پروژه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی با اعلام اینکه تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در این مجموعه از سوی آقای ایرانمنش مالک مجموعه هزینه شده است، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع با ۱۲۰۰ متر مربع زیر بناء به دنبال طرح تجهیز و توسعه خود در حال پیشروی است.

حمایت تمام قد دستگاه قضا از مجموعه‌های گردشگری

حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند نیز در جریان این بازدید با تاکید بر سرمایه گذاری در بخش گردشگری به عنوان یکی از مولفه های اصلی کاهش و یا پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه، تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که اتفاقات خوبی در حوزه‌ی سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان زرند در حال وقوع است و دستگاه قضا تمام قد خود را موظف به حمایت قانونی و رفع مشکلات این مجموعه‌ها می داند.

عمارت ایرانی منش پیشرفت 70 درصدی احداث عمارت ایرانی منش زرند4 پیشرفت 70 درصدی احداث عمارت ایرانی منش زرند3 پیشرفت 70 درصدی احداث عمارت ایرانی منش زرند2 پیشرفت 70 درصدی احداث عمارت ایرانی منش زرند1 پیشرفت 70 درصدی احداث عمارت ایرانی منش زرند0

انتهای پیام/