به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی؛

۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند پلمپ شد

۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی پلمب شدند.

۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی پلمب شدند.

مهندس “سید هادی امیری” مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی باید گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل باشند، اظهار داشت: صنوفی که به صورت غیرقانونی درب مغازه‌های آنها در زمان عصر یا شب باز هستند، شناسایی و صبح اول وقت پلمپ می شوند.

وی در خصوص فک پلمپ مغازه‌ها، عنوان کرد: در صورتی که صاحب مغازه، فک پلمپ کند به دادستانی و تعزیرات معرفی می‌شوند که قانون جریمه و حبس برای متخلفین در نظر گرفته و مدت‌ها بعد از پایان محدودیت ها، همچنان مغازه آنها بسته خواهد بود.

امیری با بیان اینکه افرادی که به صورت غیرقانونی مغازه خود را باز می کنند؛ در حق سایر همکارانشان اجحاف می کنند، بیان کرد: صنوفی هم وجود دارد که علارغم داشتن اقساط، کرایه و مشکلات دیگر، به خاطر سلامت عمومی، تابع قانون بوده و از باز کردن مغازه خود در این شرایط امتناع کردند.

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت زرند از مردم درخواست کرد در این شرایط کرونایی، از رفتن به سطح شهر برای خرید های غیرضروری خودداری و خرید های غیرضرور خود را به بعد از پایان محدودیت ها موکول کنند.

وی با اشاره به پلمپ ۸۵ مغازه در سطح شهر زرند طی چند روز گذشته، تاکید کرد: هدف مرکز بهداشت در بحران کرونا تنها دینی که در خصوص سلامت عمومی برگردن ماست، بوده و خواهد بود و تا آخرین توان در تحقق این مهم تلاش می کنیم اگرچه برخی افراد حقیقی و حقوقی، همکاری لازم را در این زمینه کمتر دارند.

۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند پلمپ شد ۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند پلمپ شد0 ۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند پلمپ شد1 ۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند پلمپ شد2 ۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند پلمپ شد3 ۸۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان زرند پلمپ شد4

انتهای پیام/

ستاد مقاله با بیماری کرونای شبکه بهداشت و درمان زرند