طی اولین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا؛

ثبت نام قطعی ۱۹ داوطلب انتخابات شوراهای روستایی در شهرستان زرند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند از ثبت نام قطعی ۱۹ داوطلب انتخابات شوراهای روستایی در زرند خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند از ثبت نام قطعی ۱۹ داوطلب انتخابات شوراهای روستایی در زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار زرند در خصوص آمار داوطلبان عضویت ششمین دوره شوراهای روستایی اظهار داشت: تاکنون ۱۹ نفر برای روستاهای شهرستان زرند نام نویسی اقدام و نهایی شده است.

وی افزود: از این تعداد یک نفر مرد برای حوزه بخش یزدان آباد و ۱۸ نفر که یک نفر از آنان زن و ۱۷ نفر ایشان مرد می باشند، برای حوزه بخش مرکزی زرند ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند یادآور شد: ثبت نام از روز گذشته دوشنبه ۱۶ فروردین ماه به مدت یک هفته آغاز و تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه جاری ثبت نام از داوطلبان عضویت ششمین دوره شوراهای روستایی ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: ثبت نام داوطلبان کماکان از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام موبایلی و دسکتاپی از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دفاتر پیشخوان دولت است که باید پس از اتمام فرآیند ثبت نام پیامکی از تلفن همراهی که مالک آن شخص داوطلب باشد مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) دریافت کنند.

صادق‌زاده با بیان اینکه همچنین داوطلبان می توانند از طریق مراجعه حضوری به بخشداری ها (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) نسبت به ثبت نام و ورود به رقابت انتخاباتی اقدام کنند، بر لزوم انتخاب شیوه ثبت نام غیر حضوری و الکترونیکی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا تاکید ویژه کرد.

به گزارش صدای زرند، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع : کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان زرند