امام جمعه زرند:

قرارداد ایران و چین صدای غرب‌گراها را درآورده است

امام جمعه زرند در خطبه نماز جمعه ۱۳ فروردین، با بیان اینکه همکاری ایران و چین غرب را کلافه کرده است، بیان کرد: این همکاری صدای غرب و دلدادگان آن را در آورده و مدام از مجاری و راه‌های مختلف در حال سمپاشی و فرافکنی درباره این موضوع هستند.

امام جمعه زرند در خطبه نماز جمعه ۱۳ فروردین، با بیان اینکه همکاری ایران و چین غرب را کلافه کرده است، بیان کرد: این همکاری صدای غرب و دلدادگان آن را در آورده و مدام از مجاری و راه‌های مختلف در حال سمپاشی و فرافکنی درباره این موضوع هستند.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی افزود: این قرارداد ۲۵ ساله یک نقشه راه برای پیشرفت کشور و یک قرارداد برد – برد است، و جمهوری اسلامی با کمک شرق و همسایگان در منطقه می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم، و این موضوعی نیست که غرب و دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا آن را به راحتی بپذیرند.

وی با بیان اینکه بدخواهان ایران اسلامی مدام در حال طرح مسائل درباره همکاری ایران و چین هستند، افزود: برخی دروغ‌های غربزده‌ها درباره‌ی این همکاری هدفی جز تخریب ندارد، برای مثال واگذاری جزایر جنوبی ایران به چین یا مقایسه این قرارداد با قرارداد ترکمنچای کاملاً دروغ است.

ابراهیمی همکاری‌های مدت‌دار بین کشورهای مختلف را امری عادی و مسبوق به سابقه دانست و اظهارداشت: سند همکاری ایران و چین می‌تواند تحریم‌های ظالمانه غرب را علیه ایران اسلامی و مردم بی‌اثر کند، لذا از این بابت صدای غرب‌ و آمریکا و صهیونیسم غاصب را درآورده است.

وی بصیرت در شناخت دوست و دشمن‌شناسی را رمز موفقیت و پایداری جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: یهود و نصاری در زمان رسول خدا، و استکبار جهانی به رهبری آمریکا در زمان کنونی، دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی هستند.

امام جمعه زرند اظهارداشت: اگر مردم و مسئولان بی‌بصیرت باشند و مانند زمان امام حسین (ع) جای دوست و دشمن عوض شود، امام جامعه به بهانه‌های مختلف به قتلگاه می‌رود.

ابراهیمی بیان داشت: استکبارجهانی به رهبری آمریکا با ایجاد ناامیدی، فرهنگ بی‌حیایی، کشف حجاب، ترویج ابتذال بی‌ناموسی، اختلاف انداختن و ایجاد رعب و وحشت دنبال بهم‌ریختن جمهوری اسلامی هستند.

او همچنین بیان داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و قدرت گرفتن جمهوری اسلامی و بصیرت افزایی و عاقبت بخیری، فاصله نگرفتن از راه ولایت و عملی کردن به فرمایشات ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با نگاهی به انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: کسانی که شعار انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند از الان رقیب هراسی نکنند، این شعار که نظامیان یا پاسداران نباید در انتخابات شرکت کنند یا اگر مثلاً فلان شخص رأی بیاورد داخل خیابان‌ها و پیاده‌روها دیوار می‌کشد، رقیب هراسی و ترساندن مردم است.

وی با اشاره به خدمات نظامیان و پاسداران به این ایران اسلامی، افزود: انتخابات برای همه ی اقشار جامعه آزاد و همه باید افکار و برنامه‌های خود را برای خدمت خالصانه و مدیریت جهادی به مردم و بالا بردن سطح پیشرفت کشور و امیدبخشی به جوانان عرضه کنند تا مردم با بصیرت کامل فرد اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/