زرندی‌های عزیز، سیزده درخانه بمانید/

ممانعت جدی از ورود به روستاها و تفرجگاها

طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان زرند از ورود افراد غیربومی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین به روستاها و تفرجگاهای زرند جلوگیری بعمل می‌آید.

طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان زرند از ورود افراد غیربومی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین به روستاها و تفرجگاهای زرند جلوگیری بعمل می‌آید.

به گزارش صدای زرند، حتی در این رابطه طبق اخبار رسیده از برخی روستاها، قرار است با ایجاد ایست بازرسی‌هایی توسط پایگاه‌های مقاومت و شوراهای روستا از ورود و تردد افراد غیربومی جلوگیری بعمل می‌آید، اقدامی که معتقد هستند می‌تواند مانع از شیوع بیماری در آن روستا شود.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند نیز با ابراز نگرانی شدید از گسترش شیوع مجدد کرونا در این شهرستان به طور جدی از مردم خواست روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین امسال دورهمی نگیرند و در خانه بمانند.

وی شرایط شهرستان را با وجود ویروس جهش‌یافتۀ انگلیسی بسیار حساس اعلام کرد و بیان داشت: متاسفانه اگر وضعیت کرونای زرند به نارنجی و قرمز بازگردد مجبور هستیم محدودیت‌های کرونایی را اعمال کنیم که این موضوع موجب ایجاد خسارت به جامعه به ویژه به اقتصاد شهرستان می‌شود.

صادق‌زاده از برخورد با افرادی که در سطح شهر ماسک نمیزنند نیز خبر داد و بیان داشت: در روزهای پیش‌رو حتی مجبور خواهیم بود با خودروهایی که سرنشینان آن ماسک ندارند برخورد کنیم و از تمام مردم تقاضا داریم که برای سلامتی خود و خانواده خود شرایط را درک کنند و از ماسک استفاده کنند و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند. همچنین از اصناف نیز تقاضا داریم برای جلوگیری از بازگشت محدودیت‌ها، به مشتریانی که ماسک نمی‌زنند خدمات ارائه ندهند.

انتهای پیام/

منبع :