امام جمعه زرند:

عدم نظارت از عوامل اصلی مشکلات کشور است

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ حضور مدیر توانمند. و متخصص را گره گشایی مشکلات کشور است و بیان داشت: نبود نظارت از عوامل اصلی موثر در مشکلات کشور است.

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ حضور مدیر توانمند. و متخصص را گره گشایی مشکلات کشور است و بیان داشت: نبود نظارت از عوامل اصلی موثر در مشکلات کشور است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” با اشاره به ۲۹ اسفند ماه روز صنعت ملی شدن نفت، افزود: یکی از معضلات امروز اقتصاد کشور ما وابستگی به نفت است اگر این وابستگی را کمتر یا حتی قطع می‌کردیم می‌توانستیم شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

وی با توجه به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: امیدواریم که تمامی جوانان ما در دوران جوانی خودشان را قدر بدانند و در تمامی عرصه‌ها جوانگرایی کنند و البته این امر به سن مربوط نمی‌شود بلکه به گفته رهبر معظم انقلاب جوانی در سه خصلت نشاط، کارآمدی و خستگی‌ناپذیری خلاصه می‌شود؛ نمونه بارز خصلت جوان گرایی شهید حاج قاسم بود.

ابراهیمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز مبعث پیامبر گرامی اسلام، بیان داشت: ایشان درباره جنگ نرم دشمن هشدار و تذکر دادند چراکه در این جنگ دشمن به دنبال تغییر دو چیز، یکی سبک زندگی قرآنی و مبتنی بر سیره اهل بیت و دیگری ایجاد یأس است که این نا امیدی یکی از ابزارهای اصلی دشمن نیز هست.

امام جمعه اظهار داشت: امروزه مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه زیاد است اما این معضلات نباید ما را دچار ناامیدی کند. باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم، مردم در رأی و انتخاب خود دقت کنند چرا که امروزه دشمن می‌خواهد اصل رأی دادن ما را زیر سوال ببرد.

وی گفت: دولت جوان حزب اللهی توانمند و متخصص تنها راه گره گشایی مشکلات اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام ابراهیمی با توجه به گرانی اجناس در شب عید، تصریح کرد: این روزها در بازار کمبودی نداریم اما مردم توان خرید ندارند، شأن مردم این نیست که در صف‌های مرغ، روغن،  بایستند بلکه همه این موارد نبود کنترل و نظارت را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: اگر مدیران  ما در وظیفه خود کوتاهی کنند زمینه ساز نارضایتی مردم را فراهم کردند  اما هر کدام از ما وظیفه‌ای به گردن داریم، باید سعی کنیم اجناس را بر اساس نیاز خود بخریم و در این روزها کمک به نیازمندان را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/