تا ۲۵ اسفند ماه؛

ثبت‌نام ۴۳ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر شهرستان زرند نهایی شد/ فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در شورا‌های شهر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند، آمار داوطلبان ثبت‌نام شده‌ی نهایی ششمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان زرند تا شامگاه یکشنبه ۲۵ اسفندماه را ۴۳ نفر اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند، آمار داوطلبان ثبت‌نام شده‌ی نهایی ششمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان زرند تا شامگاه یکشنبه ۲۵ اسفندماه را ۴۳ نفر اعلام کرد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده”, فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، گفت: در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر زرند که همزمان در سراسر کشور انجام شد، ثبت نام ۴۳ داوطلب انتخابات شورا تا ساعت ۱۸ امروز قطعی و بیش از ۲۸ درصد ثبت نام ها به صورت الکترونیکی صورت گرفته و امکان ثبت نام الکترونیکی داوطلبان نیز ۲۴ ساعته فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مجموعاً تعداد ۴۳ نفر جهت عضویت در انتخابات شوراهای شهر شهرستان زرند اعلام آمادگی کرده اند، که از این تعداد ۳۱ نفر حضوری و ۱۲ نفر به صورت غیر حضوری و الکترونیکی نام نویسی کرده اند.

فرماندار زرند ادامه داد: از این تعداد ۴۱ نفر مرد و ۲ نفر زن می باشند که ۲۱ نفر برای حوزه شهر زرند، ۷ نفر ریحانشهر، ۵ نفر یزدانشهر، ۹ نفر شهر سیریز و ۱ نفر شهر خانوک ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

صادق‌زاده با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از فردا ۲۶ اسفندماه و همزمان با آخرین روز از ثبت نام داوطلبین ششمین انتخابات شوراهای شهر، روند مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان و طبقه همکف فرمانداری زرند، توسط افراد واجد شرایط، شدت گیرد، از داوطلبان نامزدی شوراهای شهر خواست تا برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شرایط کرونایی، کار ثبت نام را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به فرمانداری انجام دهند و از تعویق آن به اواخر وقت تعیین شده خودداری کنند.

وی در پایان یادآور شد: فردا ۲۶ اسفندماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر، آخرین روز و مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر می باشد که در صورت تمدید وقت از سوی وزارت کشور، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، نام نویسی ششمین دوره انتخابات شورای شهرها از روز ۲۰ اسفندماه آغاز شده که این نام نویسی فردا سه شنبه ۲۶ اسفندماه به پایان می رسد.

انتخابات شورای شهر ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع : کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان زرند