کمک ۴۰۰ میلیون ریالی خیران زرندی به خانواده زندانیان

طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار زرند ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی خیران زرندی به صورت کارت خرید به خانواده زندانیان زرندی اهدا شد.

طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار زرند ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی خیران زرندی به صورت کارت خرید به خانواده زندانیان زرندی اهدا شد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام دکتر “محمود محمدی”، رئیس دادگستری زرند با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند انجمن حمایت از زندانیان زرند در چند ماه گذشته بر استمرار این گونه فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: اشتغال و درآمدزایی افراد تحت پوشش، باید در اولویت این انجمن قرار گیرد.

او با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده‌های زندانیان که از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر هستند، افزود: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه واحد‌های تولیدی اشتغال‌زا می‌تواند مثمر ثمر باشد.

حجت‌الاسلام دکتر اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان زرند هم گفت: خوشبختانه در نیمه دوم امسال، فعالیت‌های انجمن شتاب قابل توجهی گرفته است و شاهد اقدامات ارزشمندی در قالب کمک‌های مومنانه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده‌ایم.

او ضمن قدردانی از همکاری خیران در کمک به این انجمن رسالت انجمن را حمایت از خانواده‌های زندانیان برای به حداقل رساند آسیب‌ها دانست و افزود: توجه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار و کمک به دیگران می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه موثر باشد.

علی صادق زاده، فرماندار زرند هم در این مراسم با اشاره به اقدامات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند گفت: خوشبختانه این انجمن نقطه قوتی برای شهرستان به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان است و مدیریت جدید انجمن باعث افزایش خدمات به خانواده‌ها شده است. امیدواریم در سال آینده کمک‌های بیشتری به خانواده‌ها داشته باشیم و شاهد فراهم شدن زمینه اشتغال پایدار باشیم.

رضا یزدان‌پناه، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زرند هم در این مراسم راه‌اندازی معدن ماسه بادی، جذب خیران، فراهم کردن زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای خانواده‌های زندانیان را از مهم‌ترین اقدامات این انجمن عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند شهرستان زرند توزیع شده است.

انتهای پیام/