از ۲۰ اسفندماه:

آغاز ثبت نام واجدین شرایط در انتخابات شورا‌ها

استاندار کرمان از افراد واجد شرایط در شهر‌ها و روستا‌های استان خواست در انتخابات شورا‌های شهر و روستا ثبت نام کنند.

استاندار کرمان از افراد واجد شرایط در شهر‌ها و روستا‌های استان خواست در انتخابات شورا‌های شهر و روستا ثبت نام کنند.

به گزارش صدای زرند، آقای زینی وند با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات بر حل مسائل کشور تاثیر مثبت خواهد داشت گفت: وظیفه ما برگزاری انتخابات قانونی است و همه دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی باید همه امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

زینی وند از فرمانداران و بخشداران خواست از تریبون اداری له یا علیه کاندیدای خاصی جریان سازی نکنند حتی در وقت آزاد و غیر اداری نیز بی طرفانه رفتار کنند.

وی درخصوص امنیت شعب اخذ رای نیز گفت: در روز‌های منتهی به انتخابات دستورات دقیقتر اعلام می‌شود و اگر نیروی انتظامی نتواند به تنهایی امنیت انتخابات را تضمین کند از سپاه و بسیج در این خصوص کمک گرفته خواهد شد.

استاندار کرمان با توجه به اینکه بیشتر فرآیند انتخابات الکترونیکی است از فرمانداران خواست به کارشناسان خود آموزش دهند تا در روز برگزاری انتخابات با مشکل مواجه نشویم.

لحاظ نکردن سلایق شخصی برای تعیین معتمدین انتخابات شورا‌ها از دیگر مواردی بود که استاندار در جمع فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات بر آن تاکید کرد.

دکتر بصیری نیز در این جلسه از ثبت نام داوطلبان شورای شهر در تاریخ ۲۰تا۲۶ اسفند خبر داد و گفت: داوطلبان کاندیداتوری شورای روستا نیز ۱۶تا۲۲ فروردین می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تاریخ ثبت نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری را از ۲۱ اردیبهشت اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع : صدا و سیما