در راستای اقدامات جهادی ایمن سازی؛

هفتمین نقطه پرحادثه راه های اصلی در محور کرمان- زرند ایمن‌سازی شد

در راستای اقدامات جهادی و توجه ویژه به طرح ایمن سازی، بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز راه‌های اصلی حوزه استحفاظی شهرستان، هفتمین نقطه پرحادثه راه های اصلی در محور کرمان- زرند ایمن‌سازی گردید.

در راستای اقدامات جهادی و توجه ویژه به طرح ایمن سازی، بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز راه‌های اصلی حوزه استحفاظی شهرستان، هفتمین نقطه پرحادثه راه های اصلی در محور کرمان- زرند ایمن‌سازی گردید.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار زرند در بازدید از عملیات اجرایی نیوجرسی گذاری (حفاظ های بتنی) در حدفاصل کیلومتر ۶ الی ۸ محور کرمان- زرند، گفت: با توجه به وجود مجتمع بزرگ فولاد زرند ایرانیان در حاشیه این محور (کارخانه های کک سازی شماره های ۱ و ۲ و کارخانه تولید فولاد زرند ایرانیان) و حجم بالای ترافیک حمل و ترانزیت مواد معدنی و صنعتی و حدفاصل بسیار کم دو باند رفت و برگشت در این محور که باعث می شود تعدادی از رانندگان جهت کاهش مسافت طی شده و به صورت عرضی و غیرقانونی از باند رفت وارد باند مخالف و یا بالعکس شده و مخاطرات بسیار زیاد ترافیکی را بوجود آورند، ایمن سازی و رفع این نقطه حادثه خیز در دستور کار جدی قرار گرفت.

فرماندار زرند با بیان اینکه در گام اول با تامین اعتبار ۴ میلیارد ریالی با همکاری و مشارکت شرکت فولاد زرند ایرانیان، عملیات اجرایی نیوجرسی گذاری این محور به طول ۱ کیلومتر توسط راهداران سخت کوش و تجهیزات لجستیکی سنگین و سبک اداره رهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در حال انجام است، افزود: به زودی با اتمام عملیات اجرایی این طرح، شاهد افزایش چشمگیر ضریب ایمنی، کاهش و یا پیشگیری از تصادفات و بروز حوادث احتمالی جبران ناپذیر ترافیکی در این محور پرتردد خواهیم بود.

وی اصلاح نقاط حادثه خیز و بهسازی محورهای مواصلاتی اصلی زرند را از اولویت‌های این شهرستان طی دوسال گذشته عنوان و تصریح کرد: در همین راستا و در یک سال گذشته شش نقطه حادثه خیز در راههای اصلی و شریانی حوزه استحفاظی شهرستان زرند بهسازی و اصلاح شده اند که باتوجه به حادثه خیز بودن، پیچ و شیب تند، حجم بالای ترافیکی و ترانزیتی حمل بار در این نقاط، اصلاح هفتمین نقطه پرحادثه در محور کرمان_زرند و بالعکس موجب بالا رفتن ضریب ایمنی محورهای شهرستان خواهد شد.

“یحیی پورحبیبی” رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت شرکت فولاد زرند ایرانیان در این طرح، اظهار داشت: با همکاری رانندگان خودروها، موتورسیکلت ها، مینی بوس و اتوبوس ها در استفاده از دوربرگردان های تعبیه شده جهت ورود به کارخانجات صنعتی حاشیه این محور شاهد کاهش و به صفر رساندن حوادث جاده‌ای در این محل حادثه خیز خواهیم بود.

وی در پایان گفت: طبق تاکیدات فرماندار زرند مقرر گردید شرکت فولاد زرند ایرانیان تامین اعتبار نصب نیوجرسی تا روبری مجتمع خدمات رفاهی نی لی سا زرند را بعهده گیرد.

هفتمین نقطه پرحادثه راه های اصلی در محور کرمان زرند ایمن‌سازی شد هفتمین نقطه پرحادثه راه های اصلی در محور کرمان زرند ایمن‌سازی شد0 هفتمین نقطه پرحادثه راه های اصلی در محور کرمان زرند ایمن‌سازی شد2 هفتمین نقطه پرحادثه راه های اصلی در محور کرمان زرند ایمن‌سازی شد3

انتهای پیام/