بیانیه روابط عمومی فرمانداری زرند در خصوص عدم ارتباط تغییر حقوق کارگران در برخی کارخانجات به فرمانداری

در پی انتشار شایعه «دستور فرماندار زرند نسبت به کاهش یا افزایش حقوق و مزایا در برخی از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی شهرستان»، روابط عمومی فرمانداری زرند بیانیه ای صادر کرد.

در پی انتشار شایعه «دستور فرماندار زرند نسبت به کاهش یا افزایش حقوق و مزایا در برخی از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی شهرستان»، روابط عمومی فرمانداری زرند بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش صدای زرند، در پی انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص ارتباط تغییر حقوق و مزایای کارگران در برخی از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی شهرستان مبنی بر دستور فرماندار زرند نسبت به کاهش و یا افزایش حقوق و مزایا، روابط عمومی فرمانداری زرند بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه روابط عمومی فرمانداری زرند به شرح ذیل می باشد:

«بسمه تعالی
“والله بما تعملون بصیر”
به اطلاع عموم همشهریان زرندی خصوصاً کارگران و پرسنل عزیز و زحمتکش واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی شهرستان که به عنوان جهادگران و اصلی ترین عناصر رونق و جهش تولید در جبهه اقتصادی این مرز و بوم مشغول به فعالیت می باشند، می رساند، فرمانداری زرند بعنوان متولی اصلی کمیسیون کارگری شهرستان، همواره حمایت از واحدهای تولیدی، کارفرمایان، سرمایه گذاران، کارگران و استمرار اشتغال و تولید را بعنوان خط قرمز برای خود معرفی کرده و به عنوان اصلی ترین حامی کارگران و خدمتگزاران به این نظام مقدس، هیچگاه تبعیض و نقص در پرداخت دستمزد و حق بیمه در بین کارگران را نخواهد پذیرفت و همواره در صورت مشاهده هرگونه تضییع حقوق کارگران عزیز با قدرت وارد عمل خواهد شد و مصداق این مهم دستور مؤکد اخیر فرماندار زرند بر پرداخت معوقات و عیدی کارکنان صنایع و معادن شهرستان تا قبل از پایان سال جاری می باشد.

لذا هرگونه اخبار و شایعه همانند شایعات اخیر در خصوص تغییر حقوق و مزایای کارگران در برخی از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی شهرستان مبنی بر دستور فرماندار محترم زرند نسبت به کاهش و یا افزایش حقوق و مزایا به کارفرمایان مربوطه و یا ارتباط این موضوع با فرمانداری، از اساس تکذیب می گردد.

در آخر برای کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاخص کارگران خدوم و زحمتکش از درگاه خداوند متعال سلامت و برکت برای خود و خانواده های معزز این بزرگواران خواستاریم.»

انتهای پیام/