لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زرند تقدیم شورای شهر شد

مهدلو شهردار زرند لایحه بودجه ۹۰ میلیاردی سال ۱۴۰۰ را به رئیس شورای این شهر تقدیم کرد.

مهدلو شهردار زرند لایحه بودجه ۹۰ میلیاردی سال ۱۴۰۰ را به رئیس شورای این شهر تقدیم کرد.

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند با بیان اینکه در بودجه پیشنهادی شهرداری زرند برای سال ۱۴۰۰ نگاه ویژه‌ای به همه بخش ها شده است، اظهار داشت: در این بودجه، به بخش های رفاهی پرسنل، پرداخت دیون گذشته، تقویت برنامه های فرهنگی ورزشی، زیرساخت‌های شهری، مبلمان شهری، گسترش فضای سبز، آموزش پرسنل در حوزه اداری، ارتقاء و گسترش سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اداری برای خدمات بهتر به شهروندان توجه ویژه ای شده است.

وی امسال را دوره ای سخت برای شهرداری دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و اتفاقات ناشی از کرونا باعث بروز مشکلات و دغدغه های بزرگی برای شهرداری شد اما تلاش و همت نیروهای شهرداری باعث شد بر بسیاری از این مشکلات چیره شویم و اکنون می توانم با جراُت قول مسائد دهم که بودجه سال گذشته به طور ۱۰۰ درصد تا پایان سال محقق خواهد شد.

مهدلو تصریح کرد: ۶۰ درصد از بودجه پیشنهادی به بخشهای جاری و ۴۰ درصد برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده است، یعنی از ۹۰ میلیارد تومان بودجه ۱۴۰۰ ، ۵۴ میلیارد در بخش جاری و ۳۶ میلیارد آن در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

شهردار زرند تاکید کرد: پیش‌بینی ما بر این است که طبق برنامه ریزیهای انجام شده ، توان محقق کردن صد درصد بودجه ۹۰ میلیاردی را در سال آینده خواهیم داشت.

“ایرج رحمانی” رئیس شورای شهر زرند در این خصوص اظهار داشت: بودجه سال آتی حتما میبایست براساس وضعیت اقتصادی جامعه و وضعیت شهر شکل گیرد.

وی از همه اعضاء شورا خواست بطور جدی در بخش‌های مربوط به کمیسیون های تخصصی ، بودجه پیشنهادی را کنکاش نمایند.

در پایان محمدرضا مهدلو شهردار زرند، بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری را به رئیس شورای شهر زرند تقدیم کرد.

‍ لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زرند تقدیم شورای شهر شد1 ‍ لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زرند تقدیم شورای شهر شد2

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر زرند