امام جمعه زرند:

دشمنی با ایران در اصل دشمنی با «اسلام ناب محمدی» است

امام جمعه زرند در خطبه های این هفته با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هم و غم امروزه ابرقدرت ها را مکتب اسلام ناب دانست، که امام راحل (ره) آن را دوباره در دنیا مطرح کرده و روح تازه ای به آن بخشیده است.

امام جمعه زرند در خطبه های این هفته با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هم و غم امروزه ابرقدرت ها را مکتب اسلام ناب دانست، که امام راحل (ره) آن را دوباره در دنیا مطرح کرده و روح تازه ای به آن بخشیده است.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” افزود: ناراحتی ابرقدرت‌ها از جمهوری اسلامی مربوط به مسائل هسته‌ای و موشکی نیست، بلکه آن‌ها در باطن با اسلامی مشکل دارند.

او با اشاره به تشکیل حکومت اسلامی پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال، گفت: درست است مشکلاتی داریم که باید هم حل شود، اما مهم زنده‌شدن دوباره اسلام و حکومت شیعه به رهبری ولایت فقیه است.

رئیس شورا فرهنگ عمومی شهرستان زرند با اشاره به افزایش چشم‌گیر خودکشی در این شهرستان، عرضه داشت: زندگی شیعیان با توکل و امید به خداوند بخشنده بن‌بست ندارد، خودکشی یک گناه کبیره است و شخصی که خودکشی می‌کند متاسفانه باعث هلاکت خود می‌شود.

وی ادامه داد: همه‌ی مدیران و مسئولان باید با برنامه جامع در راستای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی، خانوادگی و امید بخشیدن به جامعه بخصوص به نسل جوان جلو پدیده‌ی شوم اقدام به خودکشی را در شهرستان بگیرند و تعداد را به صفر برسانند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و همچنین ولادت امام خمینی (ره)، بیان داشت: امام (ره) پرورش‌یافته دامن و مکتب ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) بود که در ۸۰ سالگی توانست حکومت اسلامی تشکیل دهد و هیمنه‌ی استکبار جهانی را در دنیا بشکند.

وی با اشاره به نقش مهم زن در جامعه، اظهار داد: پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت و رشادت جوانان این مملکت در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل ابرقدرت‌ها مرهون پرورش مادران و زنان است.

امام جمعه زرند به استقلال جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی هنوز آمال آرزوهایشان به غرب گره خورده است، همه‌ی کشورهای جهان به غیر از جمهوری اسلامی اسیر استکبار هستند و این استقلال و سرافرازی را مرهون ارزش‌های اسلامی و رشادت‌های جنگ‌آوران، ایثارگران، شهدا و رهبری و رهنمودهای ولایت فقیه هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: حکومت ولایت فقیه، به رهبری مقام معظم رهبری (حفظه الله) حکومت یک کارشناس امور دینی است و برهمین اساس این حکومت بر مبنای ارزش‌های اسلامی، استقلال و آزادگی خود را در بین همه کشورها حفظ کرده است.

وی افزود: جشن‌های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید پر شور و هدفمند و با برنامه منسجم انجام شود تا این انقلاب در ذهن و سینه نسل جوان نهادینه شود.

 

انتهای پیام/