مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان اعلام کرد/

توضیح ماجرای توبیخ برخی از مدیران از سوی استاندار کرمان

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان درباره خبر توبیخ برخی از مدیران از سوی استاندار کرمان توضیحاتی ارائه داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان درباره خبر توبیخ برخی از مدیران از سوی استاندار کرمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش صدای زرند، دکتر”عباس تقی زاده” اظهار کرد: در جلسه صبح امروز شورای آموزش و پرورش، تعدادی از مدیرانی که به شورا دعوت شده بودند، حضور نداشتند و استاندار اعلام کرد مدیران دستگاه های اجرایی که حضور ندارند و غیبتشان غیرموجه است باید توبیخ کتبی و به وزیر مربوطه نیز اعلام شود.

وی با بیان اینکه منظور استاندار صرفا مدیران دستگاه های اجرایی بوده که غیبت غیرموجه داشته اند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی اگر می‌خواهند از مرخصی استفاده کنند باید قبل از روز مرخصی، به حوزه استاندار اطلاع بدهند و بر این اساس آقای موسوی معاون استاندار با حوزه استاندار هماهنگ کرده و غیبتش موجه بوده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه غیبت برخی از مدیران در جلسه امروز مربوط به دستگاه های اجرایی نیست، تصریح کرد: تاکید استاندار کرمان بر نظم و حضور مدیران در جلساتی است که به ریاست استاندار برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اگر مدیری بخواهد ماموریت برود و همان روز جلسه ای به ریاست استاندار باشد، باید اولویت را به جلسه بدهد و ماموریت را در صورتی که فوری نیست به روز دیگر موکول کند. صرف اینکه در ماموریت هستیم از نگاه استاندار پذیرفتنی نیست و باید اولویت گذاری بین ماموریت اداری و حضور در جلسه صورت بگیرد.

به گزارش صدای زرند، در لیست منتشر شده در برخی خبرگزاری ها نام یدالله موحد رئیس کل دادگستری کرمان نیز آمده بود که لازم است بیان شود که دادگستری کل در بین دستگاههای اجرایی قرار نمی‌گیرد و بنا به گفته دکتر بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اشاره برخی رسانه‌ها به نام دکتر موحد در بین مدیرانی توبیخ شده یک اشتباه بوده است حال آنکه دستگاه قضائی مستقل است و جناب آقای دکتر موحد رئیس کل دادگستری استان و دادستان محترم همواره در تمام جلساتی که عضو بوده اند، حضور داشته و همکاری موثر و صادقانه داشته‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع اصل خبر: ایسنا