مدیر آموزش و پرورش زرند:

خیرین در حال ساخت ۵ بابت مدرسه در شهرستان زرند هستند.

مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: ۵ باب مدرسه با ظرفیت ۴۰ کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز در شهرستان زرند در حال ساخت است.

مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: ۵ باب مدرسه با ظرفیت ۴۰ کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز در شهرستان زرند در حال ساخت است.

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جلسه سراسری شوراهای آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: ۵ باب مدرسه با ظرفیت ۴۰ کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز در این شهرستان در حال ساخت است.

وی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، این شوراها را در چشم‌انداز پیشرفت و تعالی کشور، زمینه‌ساز مشارکت همگانی در پویایی و اعتلای این نهاد بزرگ دانست.

کاظمی تصریح کرد: آموزش و پرورش اصلی‌ترین نهادی‌ست که در شکل‌گیری تفکر و اندیشه‌ها نقش اساسی دارد و در بیانیه گام دوم انقلاب، رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش و پیشرفتی که مدنظر مقام معظم رهبری است، باید از طریق آموزش و پرورش تبیین و نهادینه شود‌.

مدیر آموزش و پرورش زرند خاطر نشان کرد: بهره‌مندی از خرد جمعی و هم‌فکری در پیشبرد اهداف، از آموزه‌های ناب قرآن کریم و اهل بیت (ع) است که همواره در اسناد فرادستی، به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده است‌.

بولد عملکرد شوراهای آموزش و پرورش بی نظیر و اقدامات آن زیر بنایی و ماندگار است

“علی صادق‌زاده” فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش زرند در نشست اعضاء این شورا که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در فرمانداری برگزار شده بود، گفت: عملکرد شوراهای آموزش و پرورش بی نظیر و اقدامات آن زیر بنایی و ماندگار است.

وی تصریح کرد: ۲۶ دی ماه که سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش است، از مناسبت‌های بزرگ این نهاد است چرا که باعث ارتقاء کیفی وکمی در حوزه های علمی و پرورشی آموزش وپرورش بوده است.

فرماندار زرند افزود: با مشارکت مردم در امور آموزش وپرورش، تعلیم وتربیت به معنی واقعی و بنیادین آن تحقق می یابد، چرا که ذات آموزش و پرورش مشارکت همه عوامل و عناصر دخیل در فرایند یاددهی و یادگیری را طلب می کند.

صادق زاده خاطرنشان کرد: بدون تردید مشارکت در تصمیم گیری های آموزش و پرورش سبب رشد وبالندگی آموزش و پرورش گردیده و زمینه تحقق جامعه پویا فراهم می شود.

انتهای پیام/