فرماندار زرند اعلام کرد:

مدارس برای پایه‌های اول، دوم و سوم ابتدایی در زرند بازگشایی می‌شود

فرماندار شهرستان زرند گفت: مدارس ابتدایی برای دانش‌آموزان پایه اول، دوم و سوم از اول بهمن‌ماه در این شهرستان بازگشایی و آموزش آن‌ها حضوری می‌شود.

فرماندار شهرستان زرند گفت: مدارس ابتدایی برای دانش‌آموزان پایه اول، دوم و سوم از اول بهمن‌ماه در این شهرستان بازگشایی و آموزش آن‌ها حضوری می‌شود.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار زرند در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان با اشاره به تغییر و بهبود وضعیت شهرستان از رنگ نارنجی به زرد از نظر شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: همه ما خصوصاً همشهریان فهیم زرندی باید در راستای تغییر وضعیت از زرد رنگ به آبی طی روزهای آینده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: براساس محدودیت های هوشمند اعمالی وضعیت زرد رنگ همه گیری ویروس کرونا، ضمن برداشته شدن محدودیت های تردد بین شهری، اما قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در سطح شهر زرند همچنان گذشته پابرجا می باشد.

فرماندار زرند ادامه داد: از اول بهمن ماه مدارس آموزشی اول، دوم و سوم ابتدایی و همچنین کارگاه های عملی آموزشی مدارس و دیگر آموزشگاه های عملی، حداکثر با ظرفیت ۱۰ نفری بازگشایی خواهند شد.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه هیچ یک از مدیران ادارات حق الزام به حضور ۱۰۰ درصدی کارمندان بر سرکار را ندارند، تاکید کرد: نگاه سلیقه ای مدیران به قانون دورکاری و حضور دو سومی کارمندان ممنوع است و باید قانون دو سوم حضوری و یک سوم دورکار، اجرا شود.

وی در پایان با تاکید بر استفاده صنوف از ماسک و عدم پذیرش مشتری بدون ماسک به داخل مغازه، تصریح کرد: انشاءالله بزودی با تغییر وضعیت زرد رنگ طی روزهای آینده در خصوص بازگشایی صنوف پرخطری همچون گروه شغلی شماره ۴ تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی فرمانداری زرند