دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در زرند

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف ۲۳ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف ۲۳ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمود خدادادنژاد” فرمانده انتظامی زرند در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های در حال احداث شهر زرند، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تیم گشت کلانتری ۱۲هنگام گشت زنی در اطراف ساختمان های نیمه کاره سارق را شناسایی و قبل از متواری شدن دستگیر کردند و تعدادی اموال مسروقه شامل شیرآلات ساختمانی و سیم برق از بار همراه وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل این متهم اموال مسروقه زیادی شامل: الکترو موتور، ۱۲ عدد صفحه سنگ برش، ۲۰۰ عدد سیم جوش، شیر آلات و اتصالات کامل پکیج ساختمان، دریل، سنگ فرز، پیکور، رکتی فایر، ۱۰۰ مترسیم برق و یک حلقه کامل ریسه شلنگی نور مخفی جمعا به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف و با هماهنگی قضایی تحویل مالباختگان دادند.

سرهنگ خداداد نژاد در پایان گفت: این سارق در روند تشکیل پرونده به ۲۳ فقره سرقت از ساختمان های در حال احداث اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.

انتهای پیام/