آبان سیاه زرند؛

شمار مبتلایان کرونا در زرند به ۲۰۰۶ نفر رسید/ سه رقمی شدن آمار فوتی ها در زرند

رئیس مرکز بهداشت زرند از سه رقمی شدن آمار فوتی ها در زرند خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تست های انجام شده، در مجموع ۲۰۰۶ نفر زرندی به کرونا مبتلا شده‌اند.

“ماشاالله عرب‌پور” رئیس مرکز بهداشت زرند در گفتگو با صدای زرند با ارائه آخرین آمار مبتلایان به کرونا، از وضعیت بسیار نامناسب شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: متاسفانه در یک ماه اخیر افزایش حدود ۱۰۰درصدی تعداد مبتلایان و افزایش تقریباً ۲۰۰ درصدی تعداد فوتی ها را نسبت به هفت ماه قبل داشته‌ایم.

وی بیان کرد: در هفت ماه اول شیوع کرونا ۹۹۸ مورد ابتلا در شهرستان به ثبت رسید، ولی متاسفانه تنها در یک ماه گذشته ۹۶۵ مورد ابتلا به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت زرند افزود: بر اساس تست های انجام شده، در مجموع ۲۰۰۶ نفر زرندی به کرونا مبتلا شده‌اند که اختلاف بین آمار کل و آمار گفته شده در قبل (یعنی مجموع ۹۹۸ و ۹۶۵)، مربوط به زرندی هایی است که در شهرستان های دیگر نظیر کرمان بستری بوده‌اند و آمارشان به ما اعلام شده است.

وی از سه رقمی شدن آمار فوتی ها در زرند خبر داد و بیان کرد: مجموع تعداد فوتی های قطعی کرونا در زرند به عدد ۱۰۰ رسید و متاسفانه باید گفت شاهد افزایش حدود ۲۰۰ درصدی تعداد فوتی ها در یک ماه اخیر بوده‌ایم، زیرا تعداد فوتی های فقط در آبان ماه ۶۶ مورد بود، حال آنکه آمار فوتی ها در هفت ماه قبل آن ۳۴ مورد بود.

عرب‌پور ماه آبان را ماهی سیاه برای شهرستان زرند دانست و تاکید کرد: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و تعطیلی‌هایی که گفته می‌شود را اجرا نکنند وضعیت بدتر از این هم خواهد شد.

وی شهرستان بردسیر و بافت را به عنوان دو شهرستانی دانست که با رعایت مردم از وضعیت قرمز خارج شدند و بیان داشت: مردم زرند هم اگر رعایت کنند قطعاً از این وضع خارج خواهیم شد و اگر نه مشکل همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/