سوار کردن ۴ مسافر در تاکسی‌های زرند؛ ممنوع!

رئیس سازمان حمل ونقل درون شهری شهرداری زرند با اعلام اینکه سوار کردن ۴ مسافر توسط رانندگان تاکسی به هیچ وجه قانونی نیست، گفت: تا اطلاع ثانوی رانندگان هر تاکسی و آژانس در شهر زرند نباید بیشتر از ۳ مسافر در تاکسی به صورت همزمان سوار کنند.

به گزارش صدای زرند، “محمدجواد عرب‌پور” رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از مرحله جدید نظارت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های شهر زرند خبر داد و گفت: در این طرح کلیه تاکسی های درون شهری ملزم به رعایت بهداشت شامل ماسک، دستکش، مواد ضدغفونی کننده و پوشش جداسازی راننده از مسافر می باشند.

وی با اعلام اینکه سوار کردن ۴ مسافر توسط رانندگان تاکسی به هیچ وجه قانونی نیست، گفت: تا اطلاع ثانوی هر تاکسی به صورت همزمان حق دارد تنها ۳ مسافر را سوار کند.

عرب‌پور طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی های درون شهری و آژانس‌ها را الزامی دانست و افزود: علیرغم اینکه تعداد مسافران نسبت به سال پیش کاهش یافته ولی اکثر رانندگان اجرای فاصله‌گذاری را در تاکسی‌ها رعایت می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از شهروندان خواست در اجرای این طرح با شهرداری همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه نارضایتی مراتب را با شماره ۳۳۴۲۴۱۱۵ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/