وزیرصمت خبر داد؛

فردا کرمان میزبان یک رویداد نادر/کالا‌های اساسی وارد بازار می‌شوند

رزم حسینی با اشاره به افتتاح طرح انتقال آب خلیج فارس به سیرجان گفت: برای اولین بار در فلات ایران، چنین طرحی به بهره برداری می‌رسد و این یک رویداد نادر است

به گزارش صدای زرند، علیرضارزم حسینی، وزیر صمت شامگاه چهارشنبه ۱۴ آبان در نشست مشترک با استاندار کرمان و تعدادی از نمایندگان و مسئولان در سیرجان از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان به عنوان یک اتفاق نادر نام برد و آن را حاصل زحمات، ایده پردازی، اراده و همت افرادی دانست که در ابتدا برخی به طرح آن‌ها ناامیدانه نگاه می‌کردند.

او افزود: برای اولین بار در فلات ایران، چنین طرحی به بهره برداری می‌رسد.

رزم حسینی این اقدام را یادگار ارزشمندی برای نسل بعد معرفی کرد و خواستار استفاده بهینه از آب در کشور شد.

او فردا را یک روز مهم برای مردم ایران توصیف کرد و بر اجرای طرح‌های مشابه تاکید و تصریح کرد: یکی از نمونه‌های جدی “ما می‌توانیم” طرح انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان است.

وزیر صمت با قدردانی از شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر برای این پروژه گفت: او سبک خودش را در پیگیری طرح‌ها دارد.

او با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم بر تنظیم بازار و کاهش مشکلات مردم تاکید کرد و از ورود کالا‌های اساسی از جمله برنج به بازار در روز‌های اخیر خبر داد.

محمدجواد فدائی، استاندار کرمان، نیز در این نشست از پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان به عنوان یکی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید نام برد و به مردم کشور و به ویژه استان کرمان تبریک گفت.

او حضور علیرضا رزم‌حسینی در وزارت صنعت، معدن و تجارت را فرصت خوبی برای کشور و همچنین استان کرمان دانست و گفت: رزم‌حسینی علاوه بر سابقه فعالیت در بخش صنعت در حوزه تجارت نیز تجربه دارد.

فدائی به سابقه مدیریتی رزم‌حسینی در استانداری کرمان و خراسان رضوی اشاره کرد و بیان کرد: وی ایده‌های خوبی در صنعت و مسائل اجرایی دارند و مجموع این فعالیت‌ها می‌تواند تحولی در صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.

او با بیان اینکه پذیرش مسئولیت وزارت صمت از سوی رزم‌حسینی در ماه‌های آخر دولت جای قدردانی دارد و امیدواریم سفر وی به کرمان مانند برنامه‌های سابقشان در استان کرمان، منشا خیر و برکت باشد و تصمیمات خوبی گرفته شود، تصریح کرد: امیدوارم ایده‌های رزم‌حسینی در وزارت صمت به یاری خدا و همراهی همکاران در وزارتخانه پیاده شود.

استاندار کرمان همچنین با خیر مقدم به سایر میهمانان و هیئت همراه ابراز امیدواری کرد، مشارکت در افتتاح پروژه بزرگ خط انتقال آب خلیج فارس با خیر و برکت باشد و شاهد اجرای پروژه‌های خوب بعدی هم باشیم.

عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز در این جلسه در سخنانی از اقدامات فدائی استاندار کرمان و رزم حسینی وزیر صمت قدردانی کرد و از وزیر صمت خواست با تحقق اهداف جهش تولید، استان کرمان در بخش‌های صنعت و معدن در کشور سرآمد شود.

منصور شکرالهی، نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان از تلاش‌های استاندار کرمان تشکر کرد و از وزیر صمت درخواست کرد: نسبت به توسعه و رونق معادن شهرستان کهنوج و دیگر شهرستان‌های جنوبی اقدامات موثری انجام شود.

احمد نادری، نماینده تهرانی و سیرجانی الاصل تهران از حضور در مجموعه گل گهر ابراز خرسندی و بر توسعه طرح‌های اشتغال زا تاکید کرد.

با استقبال فدائی استاندارکرمان، شامگاه چهارشنبه چهاردهم آبانماه ۹۹، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه به منظور افتتاح پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به گل‌گهر وارد فرودگاه سیرجان شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان