در هفت ماهه نخست سال جاری صورت گرفت/

کمک مردمی ۷ میلیارد ریالی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد زرند

رئیس کمیته امداد زرند از کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان در هفت ماهه سالجاری به ایتام تحت حمایت کمیته امداد زرند خبر داد.

رئیس کمیته امداد زرند از کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان در هفت ماهه سالجاری به ایتام تحت حمایت کمیته امداد زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “عباس موسوی‌فر” با بیان اینکه خانواده‌های دارای فرزند یتیم و نیازمند شهرستان شرایط سختی را دارند، افزود: به همین منظور طرح حمایت از فرزندان یتیم و محسنین در کشور در قالب هر کارمند حامی یک یتیم قابل اجراست که دراین طرح هر کارمند می‌تواند حمایت یک یا چند فرزند یتیم را با پرداخت ماهیانه حتی به صورت حداقلی ماهیانه یکصد هزار ریال عهده‌دار شود.

وی طرح اکرام ایتام کمیته امداد را مردمی‌ترین، شفاف‌ترین و باشکوه‌ترین طرح دانست و خاطرنشان کرد: در این طرح، کمک‌های حامیان و خیرین بعد از انتخاب فرزند معنوی توسط حامی، مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود.

موسوی‌فر با بیان اینکه در شهرستان زرند در مجموع ۶۷۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۱۴ نفر از همشهریان گرانقدر در این طرح ثبت‌نام و هر کدام یک یا چند یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار دادند.

وی ضمن تشکر از حمایت مسئولان و کمک‌های خالصانه مردم سخاوتمند شهرستان، انتظار آن را داریم با همه دغدغه‌ها مشکلات و مشغله‌های که دارند ایتام را فراموش نکنند.

وی بیان نمود: با ارتباطاتی که با مجموعه مدیران و تعدادی از کارکنان و کارگران فولاد داشتیم، درصدد هستیم با مشارکت کارکنان و کارگران محترم شرکت فولاد با پرداخت حداقل ماهیانه یکصد هزار ریال از طریق کسر از حقوق و واریز به حساب ایتام، گوشه‌ای از مشکلات عدیده‌ای که این عزیزان دارند را مرتفع نمائیم.

موسوی‌فر ادامه داد: همشهریان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به کمیته امداد زرند واقع در بولوار جمهوری یا از طریق شماره ۳۳۴۳۴۴۶۶ و شماره همراه ۰۹۱۳۶۶۷۲۳۶۵ (آقای ضیاءالدینی کارشناس طرح اکرام ایتام) تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/