بمناسبت هفته سالمند/

تجلیل از برترین‌های «مسابقه عکس مثبت ۶۰» (+عکس‌های برگزیده)

طی مراسمی از ۵ اثر برتر «مسابقه عکس مثبت ۶۰» (عکس از سالمندان) که توسط اداره بهزیستی شهرستان زرند برگزار شده بود، تجلیل به عمل آمد.

طی مراسمی از ۵ اثر برتر «مسابقه عکس مثبت ۶۰» (عکس از سالمندان) که توسط اداره بهزیستی شهرستان زرند برگزار شده بود، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش صدای زرند، “علی ابراهیمی” رئیس اداره بهزیستی مراسم در این مراسم ضمن تقدیر از حضور عکاسان و شهروندان در این مسابقه، اظهارداشت: توجه به سالمندان باید یکی از مهمترین آینده‌نگری‌های مسئولین در برنامه‌های اجرایی شهرستان و کشور باشد.

وی استفاده از هنر در مباحث مختلف از جمله حل معضلات اجتماعی را بسیار موثر دانست و افزود: درحال حاضر بالغ بر ۸ هزار سالمند در شهرستان زرند داریم که با درنظر گرفتن پیک جمعیتی در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ باید در آینده نزدیک منتظر پیک سالمندان در کشور نیز باشیم، که این موضوع لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولین به سالمندان و زمینه‌سازی‌ها و بسترسازی‌های لازم در این بخش را می‌طلبد.

لازم به توضیح در مسابقه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه خبری صدای زرند و آتلیه عکس ماندگار برگزار شده بود، حدود ۹۰ اثر از سوی حدود ۴۰ نفر از شهروندان زرندی ارسال شده بود که با درنظر گرفتن معیارهای کیفیت و مسائل فنی عکاسی، در پایان ۵ اثر به عنوان آثار برگزیده این مسابقه انتخاب و از “مرتضی محمدرضایی”، “محمدمهدی سعیدی”، “عاطفه ملکی”، “آیدا و علیرضا منصوری” و “زهرا عربپور” به ترتیب به عنوان نفرات اول تا پنجم تجلیل به عمل آمد.

 

Tajlil SZsdfgff01

Tajlil SZsdfgff001 Tajlil SZsdfgff002 Tajlil SZsdfgff003 Tajlil SZsdfgff004 Tajlil SZsdfgff005

 

انتهای پیام/