در ارتباط با تخریب خانه همسایه، توسط ۳ کودک زرندی

رئیس دادگستری زرند: احتمالاً ناشی از اثرات سوء بازی‌های رایانه‌ای بوده

در پی تخریب و بهم زدگی شدید خانه یکی از شهروندان زرندی، رئیس دادگستری شهرستان زرند  در این باره بیان داشت: با بررسی‌های اولیه می‌توان گفت احتمالاً این رفتار کودکان تحت تاثیر شیطنت و اثرات سوء بازی‌های رایانه‌ای صورت گرفته است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” در گفتگو با صدای زرند اظهارداشت: با گزارش کلانتری در مورد تخریب منزل یکی از شهروندان زرند در خیابان قرنی، با صدور دستورات قضایی و با تحقیق‌های انجام شد توسط پلیس در بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، این موضوع توسط سه کودک زیر ۱۱ سال صورت پذیرفته است.

وی افزود: به همین دلیل پرونده این ماجرا به دادگاه رسیدگی به جرائم اطفال شهرستان به ریاست قاضی باران زاده ارجاع شده است.

محمدی بیان داشت: با احضار سرپرست کودکان به دادگستری و با حضور مددکار اجتماعی و مشاور دادگاه اطفال، پرونده در دست بررسی قرار گرفته و جلسه روانشناسی و مشاوره نیز برای کودکان برگزار شده است. همچنین بازسازی صحنه با حضور مددکار اجتماعی و زیان دیده انجام شده و تحقیقات تکمیلی نیز در دست اقدام می‌باشد.

رئیس دادگستری زرند ضمن هشدار به خانواده ها، بیان داشت: این رویداد باید زنگ خطری باشد برای خانواده‌ها تا نسبت به فرزندان خود هوشیارتر  و نظارت لازم را بر رفتار آن‌ها داشته باشند.

وی ضمن تقاضا از مردم در خودداری از اظهارنظر در این رابطه، یادآور شد: والدین در قبال رفتار و عمل کودکان خود مسئولیت دارند و در صورتی که خسارتی توسط ایشان به شخصی وارد شود، والدین موظف به پرداخت خسارت می‌باشند.

انتهای پیام/