فرمانده انتظامی زرند:

با شعار “با هم برای امنیت و سلامت”، هفته نیروی انتظامی را آغاز می‌کنیم

به گزارش صدای زرند، فرمانده انتظامی زرند ضمن اعلام فعالیت‌ها و روزشمار هفته ناجا در زرند گفت: برنامه های امسال با شعار “با هم برای امنیت و سلامت” و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۲۷ مهرماه در شهرستان زرند آغاز می‌شود. سرهنگ “محمود خدادادنژاد” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: در این […]

به گزارش صدای زرند، فرمانده انتظامی زرند ضمن اعلام فعالیت‌ها و روزشمار هفته ناجا در زرند گفت: برنامه های امسال با شعار “با هم برای امنیت و سلامت” و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۲۷ مهرماه در شهرستان زرند آغاز می‌شود.

سرهنگ “محمود خدادادنژاد” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: در این هفته با هدف گسترش گفتمان امنیت و سلامت، تقویت احساس امنیت عمومی، آشناسازی هموطنان با پیشرفت‌ها و تحولات پلیس در عرصه‌های مختلف، گزارش مجموعه اقدامات و کارنامه ۶ ماهه پلیس در حوزه‌های مختلف عملکردی و تخصصی به اطلاع مردم شریف شهرستان رسانده می‌شود.

اعلام برنامه‌های شاخص هفته ناجا

وی در ادامه با اعلام محورها و برنامه‌های شاخص هفته ناجا به دیدار با خانواده‌های شهدا اشاره کرد و از فعالیت مرکز مشاوره در بلوار طالقانی خبر داد و افزود: مردم شهرستان می‌توانند با مراجعه به این مرکز برای مشاوره در هفته ناجا اقدام کنند. این مرکز در روز یکشنبه با اولویت کودک و نوجوان، روز دوشنبه با اولویت خانواده و زوجین، در روز سه شنبه با اولویت ازدواج و در روز چهارشنبه با اولویت اعتیاد فعال می‌باشد.

به گزارش صدای زرند، گل افشانی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه توسط پرسنل نیروی انتظامی برگزار خواهد شد و اگر نماز جمعه در هفته ناجا برگزار شود، سرهنگ خدادادنژاد پیش از خطبه‌ها گزارش عملکرد شش ماهه اول سال را به مردم و نمازگزاران ارائه خواهد داد.

تجلیل از موتورسواران و از جامع سلامت

وی گفت: در این هفته تجلیل از موتورسواران و جامعه سلامت از دیگر برنامه‌های ماست. در این برنامه تعدادی از مدافعان سلامت معرفی می‌شوند و برنامه‌ای در خصوص جریمه ماسک صورت خواهد گرفت که طی این برنامه ماسک به کسانی که ماسک ندارند، اهدا خواهد شد.

تشریح روزشمار هفته نیروی انتظامی

وی افزود: روزهای هفته ناجا سال جاری با عنوان “حفظ ارزش‌ها، ولایت مداری، پلیس در تراز انقلاب اسلامی” آغاز می‌شود، برنامه‌های روز یکشنبه با شعار “اقتدار توام با رأفت، هوشمندی و خدمت صادقانه” دنبال و برای روز دوشنبه شعار “مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی و توسعه امنیت” برگزیده شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: عنوان روز سه شنبه “امنیت اقتصادی، کمک به تولید، آسایش عمومی” است، روز چهارشنبه نیز با عنوان “آموزش همگانی، نظم و قانون مداری، فرهنگ ترافیک” نامگذاری شده است.

خدادادنژاد افزود: همچنین برای پنجشنبه در روزشمار هفته ناجا، شعار “مرزبانی، ایثار و جوانمردی، همگامی با مرزنشینان” و برای روز جمعه نیز عنوان “سلامت خانواده، فضای مجازی پاک، جامعه امن” را برگزیده شده است.

سرهنگ خدادادنژاد در بخش پایانی سخنان خود به آمار شش ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و گفت: در بحث سوخت قاچاق ۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه داشتیم و کشف مواد مخدر ۷۲ درصد افزایش و دستگیر خرده‌فروش بخصوص در ریحانشهر را داشتیم. در موضوع معتادین متجاهر ۳۶ درصد افزایش داشتیم که بعد از دستگیری به کمپ بهبود سلامت بهزیستی سپرده شدند.

وی ادامه داد: تعداد تصادفات فوتی ۸۸ درصد، تصادفات جرحی ۷ درصد و خسارتی نیز ۷ درصد کاهش داشته است، همچنین در پایان در بحث توقیف موتورسیکلت نیز ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشتیم.

انتهای پیام/