یک زرندی پر افتخار، سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان شد

محمدرضا اسلامی از افتخارآفرینان بسکتبال ایران که سابقه درخشانی در این رشته ورزشی دارد، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال ایران و با نظر اعضای کمیته فنی این فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران انتخاب شده است.

«محمدرضا اسلامی» از افتخارآفرینان بسکتبال ایران که سابقه درخشانی در این رشته ورزشی دارد، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال ایران و با نظر اعضای کمیته فنی این فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران انتخاب شده است.

محمدرضا اسلامی در گفتگو با صدای زرند در این باره بیان داشت: تیم ملی جوانان برای سال ۲۰۲۲ مسابقات آسیایی دارد و با توجه به سبقه‌ای که من در بحث تیم ملی جوانان و سوپر لیگ ایران داشتم، رئیس فدارسیون و مدیر تیم‌های ملی، طی جلسه‌ای از من خواستند که سرمربی‌گری تیم ملی جوانان را برای سال ۲۰۲۲ به دست بگیریم.

وی بیان داشت: هر دو سال یک بار مسابقات آسیایی برگزار می‌شود و فعلاً مسابقات ۲۰۲۲ را در پیش داریم، اما بر طبق موافقت اولیه‌ای هم که داشتیم، قرار بر این است که مدیریت تیم‌های ملی جوانان در بحث فنی از سال ۲۰۲۶ هم دست ما باشد که امیدوارم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی جامع و مشخص موفقیت این تیم‌ها را در مسابقات بین‌المللی شاهد باشیم.

اسلامی نائب قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۴ و گرفتن سهمیه جهانی، قهرمانی تیم شیمیدر قم در مسابقات غرب آسیا و نائب قهرمانی این تیم در سوپرلیگ ایران در سال گذشته و نیز سرمربی‌گری موفق چندین تیم در سطح باشگاهی را در پرونده کاری خود دارد. وی هم‌اکنون به عنوان سرمربی تیم شهرداری قزوین برای فصل جدید سوپرلیگ ایران انتخاب شده است. اسلامی همچنین سال‌ها به عنوان یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران و کاپیتان این تیم فعالیت درخشانی در تیم ملی داشته است. اسلامی به عنوان یک زرندی پرافتخار، کار خود را از سالن‌های ورزشی این شهرستان شروع کرده است که می‌تواند الگوی مناسب برای جوانان زرندی علاقه‌مند به ورزش بسکتبال باشد.

صدای زرند به نمایندگی از تمامی زرندی‌ها به ویژه ورزش‌دوستان زرندی این انتخاب شایسته را به جناب آقای اسلامی و جامعه ورزشی شهرستان تبریک عرض می‌کند و برای این زرندی پرافتخار آرزوی بهترین‌ها در این مسیر و سلامتی روزافزون می‌نماید.

 

انتهای پیام/