دلایلی که نتوانست مدیرکل را قانع کند؛

«اسلامی»، رئیس میراث زرند باقی ماند!

درخواست خانم عفت شریعتی نماینده مردم زرند در مجلس، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند، برخی از مسئولین نهادهای انقلابی و اصحاب رسانه این شهرستان، باعث شد تا فریدون فعالی، اسلامی را برای شنیدن دلایل استعفایش فرا بخواند.

پس از اعلام استعفای محمد اسلامی با توجه به عملکردی که وی در شهرستان داشت، موجی از نارضایتی در میان شهروندانی که سال‌ها با عملکرد این مدیر جوان آشنا بودند در سطح فضاهای مجازی گسترش یافت.

به گزارش صدای زرند، درخواست خانم عفت شریعتی نماینده مردم زرند در مجلس، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند، برخی از مسئولین نهادهای انقلابی و اصحاب رسانه این شهرستان، باعث شد تا فریدون فعالی، اسلامی را برای شنیدن دلایل استعفایش فرا بخواند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرکل میراث فرهنگی استان، دلایل رئیس مستعفی را قانع‌کننده ندانست و از وی خواست تا در مسئولیت باقی بماند و مسیری را که در حوزه‌های کاری خود در پیش گرفته است را برای خدمت به مردم شهرستان ادامه دهد.

پس از شنیدن این خبر در گفتگویی که با محمد اسلامی گفتگویی داشتیم، وی گفت: از حسن اعتماد و توجه مردم عزیز و مسئولان مختلف شهرستان خاصه نماینده محترم مردم در مجلس، امام جمعه محترم و رئیس محترم دادگستری و رئیس دفتر شورای نگهبان در شهرستان و شهرداران محترم و اعزه‌ی روحانی تشکر می‌کنم. سخنی ندارم، تابع دستور مقام مافوق هستم.

پیش از این، فریدون فعالی از انتشار خبر استعفای محمد اسلامی توسط رسانه‌های شهرستان انتقاد کرده بود، ولی لازم است به وی توضیح داده شود اولاً انتشار خبر اعلام استعفای یک مدیر در یک مراسم، کاری است که هر رسانه می‌تواند و اجازه دارد انجام دهد؛ و بعد از انتشار خبر هم بارها با شما برای توضیح بیشتر تماس گرفته شد ولی متاسفانه پاسخ تماس‌ها توسط شما داده نشد؛ از طرفی اعلام خبر جانشین محمد اسلامی هم که مورد انتقاد جنابعالی بود بر اساس گفتگو و تایید فرماندار زرند انجام شده بود که باز از نظر رسانه‌ای و مطبوعاتی ایراد و مشکلی نداشته است؛ اینکه این روند مورد پسند شما نبوده است، حرفی دیگر است، پس بهتر است رسانه‌ها را محکوم نکنید!

 

انتهای پیام/