پلاک گذاری ۵ هزار درخت در قالب شجره طیبه در زرند

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند گفت: پنج هزار درخت بادام، پسته و انار در شهرستان زرند در قالب طرح شجره طیبه پلاک گذاری شده اند.

به گزارش صدای زرند، عباس موسوی، رییس اداره کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان زرند بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۲۰۰ درخت پسته به همت کشاورزان نیکوکار زرندی در این شهرستان پلاک گذاری و به ستاد زکات شهرستان اهداء شده است گفت: تاکنون پنج هزار درخت بادام، پسته و انار در شهرستان زرند در قالب طرح شجره طیبه پلاک گذاری شده است.

او با اشاره به اینکه درآمد زکات شهرستان زرند در شش‌ماهه امسال دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده است، افزود: ۹۵ درصد درآمد زکات این شهرستان برای کمک به امور نیازمندان ازجمله درمان، معیشت، مسکن، جهیزیه و تحصیل هزینه شده است.

موسوی تصریح کرد: طی پارسال یکی از مؤدیان زکات ۲۰۰ اصله درخت در قالب طرح شجره طیبه و سه هزار متر زمین نیز در قالب ارض طیب به ستاد زکات شهرستان اهداء کرده است.

او به استقبال خوب مردم نیکوکار و مؤمن شهرستان زرند برای پرداخت زکات اشاره وپیش‌بینی کرد: درآمد زکات در این شهرستان امسال بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته باشد.

شهرستان زرند رتبه اول زکات مستحبی را در استان در شش‌ماهه امسال کسب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان