امکانات سونوگرافی زرند «کاهش می‌یابد»!

باخبر شدیم که احتمالاً به زودی یکی از دستگاه‌های سونوگرافی فعال در شهرستان زرند که از قضا دستگاه جدید و به‌روزی هم می‌باشد، بنا به دلایلی که هنوز برای ما نیز جای بسی سوال دارد، از زرند به شهری دیگر نقل مکان خواهد کرد!

باخبر شدیم که احتمالاً به زودی یکی از دستگاه‌های سونوگرافی فعال در شهرستان زرند که از قضا دستگاه جدید و به‌روزی هم می‌باشد، بنا به دلایلی که هنوز برای ما نیز جای بسی سوال دارد، از زرند به شهری دیگر نقل مکان خواهد کرد!

به گزارش صدای زرند،‌ دستگاه سونوگرافی موجود در خیابان معلم زرند که آقای دکتر طالبی (بخش خصوصی) در حیاط آزمایشگاه دکتر خواجه کریم‌الدینی راه‌اندازی کرده است، بنا به تصمیم گرفته شده از سوی مسئولین امر، باید از این مکان به محلی دیگر در شهر نقل مکانی کند که سرمایه‌گذار این دستگاه این تصمیم را نوعی کم‌لطفی در حق خود و آزمایشگاه مذکور می‌داند و با در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده، قصد سفر از زرند و راه‌اندازی آن در شهرستانی دیگر را دارد.

آنچه که برای همه ما مشخص است این است که امکانات درمانی شهرستان زرند محدود بوده و متاسفانه بارها شاهد نقل مکان پزشکان و سرمایه‌گذاران درمانی از شهرستان بوده‌ایم که مهمترین دلیل این افراد برای رفتن از زرند، کم‌لطفی‌ها و ناامید شدن از شرایط حاکم بر سرمایه‌گذاری انجام شده، می‌باشد؛ که این موضوع حتی گاهاً موجب بروز مشکلات و کمبودهای جدی در زمینه درمانی در این شهرستان شده است.

مهمترین دلیلی که برای جابه‌جا شدن سونوگرافی مذکور از خیابان معلم به محلی دیگر شنیده‌ایم، فعال بودن آن در یک کانکس می‌باشد، که با توجه به کیفیت اجرایی موجود در کانکس، این موضوع چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و حتی شرایط ایجاد شده در فضای باز می‌تواند نقطه مثبتی در ممانعت از تجمع افراد و نیز افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا شود.

احتمال می‌رود «کنار هم قرار گرفتن یک آزمایشگاه و سونوگرافی» برای برخی افراد آنقدر گران تمام می‌شود که بهترین اقدام را بر جدا بودن آن‌ها از هم می‌دانند؛ حال آنکه با این تصمیم، و بنا به تصمیم سرمایه‌گذار این دستگاه، تنها مسیر دستگاه سونوگرافی مذکور بعد از خروج از این مکان، جاده‌ی شهربابک خواهد بود! و متاسفانه کسانی که در این جریان ضرر می‌کنند، مردم هستند.

لازم به توضیح است که علی صادق‌زاده فرماندار شهرستان زرند نیز به صورت جدی پیگیر حل این مشکل است، که امیدواریم در این مسیر موفق شوند که در غیر این صورت امروز آخرین روز کاری این سونوگرافی در زرند خواهد بود (بوده است)!

 

انتهای یپام/