در پی شکایت‌های مردمی/

برخورد شهرداری زرند با یکی از شرکت‌های پیمانکار فعال در پروژه فاضلاب شهری

این روزها، «پروژه فاضلاب شهری زرند» در برخی از نقاط این شهر، زندگی مردم را مختل کرده است و شکایت‌های مردمی از کم‌کاری برخی از شرکت‌های فعال در این عرصه، برخورد شهرداری زرند با یکی از این شرکت‌ها را در پی داشت.

این روزها، «پروژه فاضلاب شهری زرند» در برخی از نقاط این شهر، زندگی مردم را مختل کرده است و شکایت‌های مردمی از کم‌کاری برخی از شرکت‌های فعال در این عرصه، برخورد شهرداری زرند با یکی از این شرکت‌ها را در پی داشت.

به گزارش صدای زرند، پر واضح است که خرابی در بخش‌های مختلف شهر یکی از پیامدهای اجرای پروژه‌هایی نظیر فاضلاب شهری محسوب می‌شود، اما این روزها اجرای پروژه فاضلاب شهری در بخش‌هایی از شهر زند «آب، برق، گاز، تلفن (اینترنت) و رفت و آمد مردم این شهر» را با مشکل مواجه کرده است و اوج این مشکل در خیابان فاضل، انتهای بلوار فردوس، شهرک‌های اطراف شهر و برخی دیگر از نقاط شهر قابل مشاهده بوده و هست.

“محمدرضا مهدلو”، شهردار زرند در گفتگویی با صدای زرند با اعلام برخورد با یکی از شرکت‌های فعال در این عرصه، از شکایت‌های پی در پی شهروندان از روند کاری این شرکت گفت و بیان داشت: در پی این شکایت‌ها و بررسی شهرداری مشخص شد که این شرکت تعهدات خودش را به درستی انجام نمی‌دهد و بعد از کندن زمین، در موعد مقرر کار را به اتمام نمی‌رساند که این موضوع موجب اعتراض برخی از شهروندان شده بود.

وی از وجود ۷ شرکت پیمانکار در اجرای پروژه فاضلاب شهری در زرند خبر داد و بیان داشت: نظارت بر این شرکت‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود و با توجه به ورود پروژه فاضلاب به داخل شهر و برای اتمام سریعتر پروژه، تعداد این شرکت‌ها احتمالاً تا انتهای این ماه به ۱۰ عدد هم برسند.

مهدلو از کم‌کاری شرکت مذکور در خیابان کارگر، شهید تهامی و… خبر داد و بیان داشت: در این بخش‌ها کم‌کاری این شرکت موجب اعتراض شدید مردم شده بود که شهرداری با ورود به موضوع مانع ادامه فعالیت این شرکت شد و بعد از دو – سه روز تعطیلی، از دیروز با تعهد به اتمام تعهدات خود در نقاط قبلی، مجوز کار به این شرکت داده شده است.

وی از تجمع عده‌ای از کارگران این شرکت در شورا شهر در روز گذشته خبر داد و بیان کرد: نظر شورای شهر هم بر این است شرکتی که صلاحیت کار کردن ندارد باید از فعالیت آن جلوگیری بعمل آید. این شرکت‌ها به ما تعهد داده‌اند که ۲۰۰ متر به ۲۰۰ متر کار را پیش ببرند ولی برخی مواقع به طور همزمان ۶۰۰ متر را شروع می‌کنند و نمی‌توانند آن را به سرعت جمع کنند که موجب دلخوری شهروندان می‌شوند.

شهردار زرند از شروع کار شهرداری بعد از اتمام کار این شرکت‌ها برای آسفالت نقاطی که آسفالت آن صدمه دیده است گفت و تاکید کرد که نهایت ۲ هفته بعد از اتمام کار شرکت‌های پیمانکار، ما آسفالت را انجام می‌دهیم و جاهایی هم که آسفالت نیستند شرکت پیمانکار موظف است که محل را به حالت قبلی برگرداند و اگر این کار را نکنند ما مانند همین شرکت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

 

FazzelAB ZARAND SZ5500001 FazzelAB ZARAND SZ5500002 FazzelAB ZARAND SZ5500003 FazzelAB ZARAND SZ5500004 FazzelAB ZARAND SZ5500005

 

انتهای پیام/

خبرنگار: مریم زمانی