افتتاح و کلنگ زنی ۷۲ طرح هفته دولت در زرند

علی صادق زاده فرماندار از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۷۲ طرح مختلف هفته دولت با اعتبار بیش از ۳۸۴ میلیارد تومان در سطح شهرستان زرند خبر داد.

علی صادق زاده فرماندار از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۷۲ طرح مختلف هفته دولت با اعتبار بیش از ۳۸۴ میلیارد تومان در سطح شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، ظهر روز ۳۰ مردادماه، علی صادق زاده فرماندار زرند در نشست صمیمی خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان، ضمن تسلیت و تعزیت بمناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، ماه دلدادگی عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بر لزوم فصل‌الخطاب و نصب العین قرار دادن مواضع و رهنمودهای مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی و تعامل و همکاری مناسب با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان در زمینه برگزاری مجالس سوگواری این ماه با اولویت حفظ جان افراد جامعه و عزاداران حسینی تاکید کرد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت بخصوص شهیدان رجائی و باهنر و با اشاره به شرایط خاص موجود سالجاری، بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه های مکتوب خصوصا فضای مجازی جهت اطلاع رسانی دقیق و به موقع خدمات و عملکرد هشت ساله و یکساله اخیر دولت تدبیر و امید در این هفته تاکید کرد.

فرماندار زرند افزود: متاسفانه امسال برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و… هفته دولت در کنار افتتاحیه ها و یا آغاز عملیات های اجرایی پروژه ها، جهت رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، به حداقل ممکن رسیده و لغو شده و در مراسم افتتاحیه ها و یا کلنگ زنی ها دستورالعمل های بهداشتی توسط مدیران و همشهریان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

صادق زاده ادامه داد: در هفته دولت پیش رو و در سطح شهرستان بیش از ۷۰ طرح مختلف با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۸۴ میلیارد تومان در حوزه های عمرانی، خدماتی، ورزشی، رفاهی، برق رسانی، آبرسانی، مخابراتی، امنیتی، کشاورزی، تولیدی، بهداشتی و درمانی و… افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین طرح و عمده اعتبار طرح های یادشده با هزینه ای افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب بهره برداری از بیمارستان جدید سینا زرند و افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شهری می‌باشد، تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات موجود اقتصادی پس از چندین سال متمادی و با پیگیری های متعدد و مکرر، هم اکنون بیمارستان سینا با پیشرفت فیزیکی و نصب تجهیزات روز پزشکی ۱۰۰ درصدی همراه بوده و به دنبال دعوت از وزیر بهداشت و دیگر مسئولین عالی کشوری جهت افتتاح این بیمارستان حداکثر تا یکماه آینده هستیم.

فرماندار زرند با اشاره به این موضوع که عزم جدی دولت در توسعه زیرساخت های شهرستان در سال‌های اخیر پررنگ بوده و از هر طرحی که افزایش تولید و اشتغالزایی به دنبال داشته باشد استقبال و حمایت می.کنیم، گفت: بیش از ۱۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی را در بین این طرح ها در راستای احیا معادن تعطیل شده ذغالسنگ و توسعه زیرساخت ها و آسفالت راه های دسترسی به این معادن توسط بخش خصوصی با بیش از ۱۵۰ نفر اشتغالزایی شاهد هستیم.

وی افزود: عمده طرح ها در سطح روستاهای شهرستان اجرا خواهد شد که در قالب توسعه زیرساخت ها و آسفالت معابر روستایی به ارزش ۳ میلیارد تومان و احداث گلخانه و مرمت و احیای قنوات با بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد.

صادق‌زاده مهم ترین طرح ها را در حوزه شهری بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری و احداث پل پارسیان زرند با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی و توسعه زیرساخت ها و آسفالت معابر شهری شهرستان با ۲۰ میلیارد تومان هزینه، عنوان کرد.

وی همچنین طرح های مخابراتی زرند را در هفته دولت، بهره برداری از مسیر فیبر نوری زرند – یزدانشهر – سیریز با اعتبار ۵ میلیارد تومانی و کلنگ زنی چندین طرح توسعه و آغاز عملیات اجرایی احداث ۴ دکل نسل ۴/۵ اینترنت در سطح شهر زرند و یزدانشهر عنوان کرد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در زرند همچنین از افتتاح و آغاز به کار دو کارخانه و کارگاه تولیدی ماسک بهداشتی استاندارد در یزدانشهر و روستای نعیم آباد زرند با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی با اشتغالزایی ۱۰۰ نفری خبر داد.

فرماندار زرند مهم ترین و بزرگ ترین افق توسعه ای شهرستان را تکمیل چرخه تولید شمش فولادی در زرند با بهره برداری از کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد زرند ایرانیان تا پایان سال جاری دانست.

وی درپایان با بیان اینکه دوم الی هشتم شهریور ماه همزمان با سالگرد شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است، گفت: برنامه های هفته دولت در این شهرستان با تجدید میثاق مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی، قضایی، انتظامی، امنیتی و فرهنگی با آرمان های والای شهدا و گلباران مزار شهدای گرانقدر آغاز می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند0 افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند1 افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند2. افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند3 افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند4 افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند5 افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند6 افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند7 افتتاح و کلنگ زنی 72 طرح هفته دولت در زرند9

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی فرمانداری زرند