شهردار زرند خبر داد:

بهره برداری از ۷ طرح عمرانی در سطح شهر زرند با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال

مهدلو شهردار زرند از بهره برداری و کلنگ زنی۷ طرح عمرانی در هفته دولت در سطح شهر زرند خبر داد.

مهدلو شهردار زرند از بهره برداری و کلنگ زنی۷ طرح عمرانی در هفته دولت در سطح شهر زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند با اعلام اینکه شهرداری در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی، با کاهش چشم‌گیر اعتبارات و درآمد مواجه شده است اما در حال پیشبرد شتابان امور عمرانی و خدماتی می‌باشد، گفت: گسترش و انعکاس خدمات شهرداری به مردم موجب تقویت روحیه نشاط و امید در سطح شهر خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های عمرانی شهرداری را در سال جاری ۲۵۰میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: بر حسب توان و بر مبنای اجرای عدالت در تمام مناطق زرند پروژه‌های عمرانی شهرداری اجرا شده و تمام سعی و کوشش ما بر این است که به نیازهای مهم شهروندان پاسخ داده شود.

شهردار زرند با بیان اینکه بحث توسعه شبکه معابر شهری را از اولویت‌ها کاری شهرداری زرند است، اظهار داشت: در طی یکسال گذشته این نهاد با بهسازی و اسفالت ۱۵۰هزار متر مربع از معابر شهر گام‌های خوبی در زمینه شهرسازی برداشته است و برای اجرای این طرح بالغ بر ۹۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری با اعتبار ۱۱۰میلیارد ریال را یکی دیگر از طرح های این نهاد در هفته دولت عنوان کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری زرند احداث این ساختمان بود که خوشبختانه طی یک سال گذشته این ساختمان بهسازی و تکمیل شد و توسط مقامات استانی به بهره برداری خواهد رسید.

مهدلو بهره برداری از پل پارسیان، راه اندازی دوربین های کنترل سرعت در ورودی شهر میدان امام خمینی، بهره برداری از ساماندهی فاز اول میدان امام خمینی، درخت کاری و احداث کمربند سبز بلوار پارسیان وکلنگ زنی احداث سیمی تریلر را از دیگر برنامه های این نهاد در هفته دولت عنوان و تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند تا آخرین روز مسئولیت خود از تلاش برای خدمتگزاری به مردم کم کاری نخواهیم کرد.

بهره برداری از 7 طرح عمرانی در سطح شهر زرند با اعتبار 250 میلیارد ریال0

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی شهرداری زرند