عامل چاقوکشی چهارراه برق زرند دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند از شناسایی و دستگیری عامل چاقوکشی که با مضروب کردن دو دختر در چهارراه برق زرند موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد جو روانی و رعب و وحشت شده بود، خبر داد. به گزارش صدای زرند، سرهنگ “محمود خدادادنژاد” فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند در این باره گفت: این موضوع به […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند از شناسایی و دستگیری عامل چاقوکشی که با مضروب کردن دو دختر در چهارراه برق زرند موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد جو روانی و رعب و وحشت شده بود، خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “محمود خدادادنژاد” فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند در این باره گفت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و شب گذشته فرد ضارب دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به عدم شکایت خانواده مضروب، فرد ضارب را با هماهنگی لازم با مقام قضایی به دلیل تشویش اذهان عمومی، ایجاد جو روانی رعب و وحشت میان مردم و با ورود و پیگیری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی زرند دستگیر شد.

این نزاع که عصر روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه در مرکز شهر زرند و جلوی دید عموم شهروندان اتفاق افتاده بود، دقایقی موجب ترافیک سنگین در خیابان‌های ورودی به چهاراه برق و ایجاد ترس برای شهروندان شده بود.

لازم به توضیح است که پلیس در طی تحقیقات خود و اعترافات فرد ضارب علت این حادثه را اختلاف خانوادگی اعلام کرده و درحال حاضر متهم جهت رسیدگی پرونده، تحویل مقامات قضایی شهرستان شده است.

 

انتهای پیام/